Η Unilever ανακοίνωσε υποκείμενη αύξηση πωλήσεων δ’ τριμήνου ύψους 4,9%, καθώς οι άνθρωποι έτρωγαν περισσότερο στο σπίτι, στην πρώτη ανακοίνωση αποτελεσμάτων της μητρικής εταιρείας του σαπουνιού Dove και των παγωτών Magnum, μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια εξαγοράς των καταναλωτικών δραστηριοτήτων υγείας της GlaxoSmithKline.
Ο όμιλος καταναλωτικών ειδών, τόνισε πως αναμένει αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων το 2022 κατά 4,5%-6,5%.
Οι τιμές θα συνεχίσουν να είναι ισχυρές, με αποτελέσματα κάποια επίπτωση στους όγκους.