Τα αποτελέσματα της Under Armour για το τρίμηνο υπερέβησαν τις εκτιμήσεις, καθώς η εταιρεία αθλητικών ειδών επωφελήθηκε από την ισχυρή ζήτηση για τα αθλητικά της ρούχα και τις υψηλότερες τιμές των προϊόντων της, για να αντιμετωπίσει τον πληθωρισμό.
Η αθλητική ένδυση έχει γίνει σημαντικό μέρος της καθημερινής ζωής μετά από το ξέσπασμα της πανδημίας, βοηθώντας την Under Armour και τις ανταγωνιστικές Lululemon Athletic και Nike, να εμφανίσουν υψηλά κέρδη από τις πωλήσεις.
Τα καθαρά έσοδα της Under Armour στη Βόρεια Αμερική, αυξήθηκαν 15% στο δ΄ τρίμηνο.
Τα συνολικά καθαρά έσοδα αυξήθηκαν στα 1,53 δισ. δολάρια στο δ΄ τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, από τα 1,40 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο.
Οι αναλυτές ανέμεναν 1,47 δισ. Δολάρια.