Κατά 3,3% ενισχύεται η μετοχή της Newell Brands στις προσυνεδριακές συναλλαγές, καθώς η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, με brands όπως Rubbermaid, Sharpie, Elmer’s και mr Coffee, ανακοίνωσε κέρδη και έσοδα τριμήνου που υπερέβησαν τις εκτιμήσεις.
Οι εκτιμήσεις της για το τρέχον τρίμηνο και το έτος, ήταν ανάμεικτες.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 96 εκατ. Δολάρια ή 22 σεντς ανά μετοχή από τα 127 εκατ. Δολάρια ή 30 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.
Εάν αφαιρεθούν τα έκτακτα, τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 42 σεντς έναντι εκτιμήσεων για 32 σεντς.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 4,3% στα 2,81 δισ. Δολάρια, υψηλότερα από τις εκτιμήσεις για 2,65 δισ. Δολάρια.
Το κόστος των πωλήσεων αυξήθηκε 9,1% στα 1,97 δισ. Δολάρια, με το μεικτό περιθώριο να υποχωρεί στο 29,8% από το 32,9%, εν μέσω σημαντικών προβλημάτων από τον πληθωρισμό, τις μεταφορές και την εργασία.
Για το α΄ τρίμηνο χρήσης η εταιρεία αναμένει κέρδη ανά μετοχή 26-28 πέντε, χαμηλότερα από τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις για 30 σεντς, και αναμένει έσοδα 2,25-2,30 δισ. Δολαρίων, έναντι εκτιμήσεων για 2,22 δισ. δολάρια.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή για το σύνολο της χρήσης αναμένεται να διαμορφωθούν στα 1,85-1,93 δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για 1,87 δολάρια, ενώ τα έσοδα εκτιμώνται στα 9,93-10,13 δισ. Δολάρια, χαμηλότερα από τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις για 10,47 δισ. δολάρια.