Η Channel VAS, η πολυεθνική εταιρεία που κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του fintech παγκοσμίως, ανακοίνωσε τη μετονομασία της σε Optasia, στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασής της σε παγκόσμιο επίπεδο, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στις αναδυόμενες αγορές. Μια πλήρως ολοκληρωμένη, πολυχρηστική πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, που περιλαμβάνει τη βαθμολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας (credit scoring), τη λήψη οικονομικών αποφάσεων, την πληρωμή και την είσπραξη, αποτελεί τον πυρήνα των υπηρεσιών της Optasia.
Η μετονομασία ανοίγει μια νέα σελίδα για την εταιρεία, μετά από δέκα και πλέον χρόνια απρόσκοπτης λειτουργίας της. Η Optasia απασχολεί 250 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο, με τους 150 να βρίσκονται στα γραφεία της στην Ελλάδα τα οποία λειτουργούν από το 2015, ενώ συνεχώς αυξάνει το εγχώριο ανθρώπινο δυναμικό της. Η εταιρεία είναι ηγέτιδα των εξελίξεων στον fintech τομέα στις αναδυόμενες αγορές της Αφρικής, της Ασίας και της Μέσης Ανατολής. Οι πιστοληπτικές αποφάσεις που λαμβάνει ξεπερνούν τα 8 εκατομμύρια δολάρια σε καθημερινές συναλλαγές, ενώ οι υπηρεσίες που προσφέρει απευθύνονται σε πάνω από 560 εκατομμύρια συνδρομητές σε περισσότερες από 30 χώρες.
H Optasia φέρνει ριζοσπαστικές καινοτομίες που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την οικονομική επανάσταση που λαμβάνει χώρα στις αναδυόμενες αγορές μέσω των fintech λύσεων. Υποστηρίζοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό τοπικών τραπεζών μέσα από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, τις βοηθά να χρηματοδοτούν τις δυναμικά αναπτυσσόμενες οικονομίες των χωρών τους ελαχιστοποιώντας το ρίσκο τους.
Μέσω του αποκλειστικού της λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης, η Optasia επεξεργάζεται και αναλύει μη δομημένα συμπεριφορικά δεδομένα. Έτσι, δημιουργεί μοναδικά προφίλ για κάθε καταναλωτή, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για την εξατομίκευση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Επιπλέον, οι συγκεκριμένοι οργανισμοί έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να προβούν σε ασφαλείς αποφάσεις αναφορικά με την πιστωτική αξιοπιστία, χάρη στη ριζοσπαστική αυτή τεχνολογία.
Σχολιάζοντας τη μετονομασία, ο κύριος Bassim Haidar, ιδρυτής και πρόεδρος του Δ.Σ. της Optasia, δήλωσε ότι: «Η Optasia χρησιμοποιεί την πιο σύγχρονη τεχνολογία με στόχο να επιτρέψει την πρόσβαση στο χρηματοπιστωτικό σύστημα στο επόμενο ένα δισεκατομμύριο οικονομικά ενεργούς καταναλωτές, κυρίως στις αναδυόμενες αγορές. Η τεχνολογική και οικονομική ισχύς που φέρει η επιστήμη των δεδομένων σε μέρη όπου η οικονομική ενδυνάμωση χρειάζεται όσο τίποτε άλλο, είναι υψίστης σημασίας για τη μελλοντική τους ανάπτυξη».
«Σε παγκόσμιο επίπεδο, 1,7 δισεκατομμύρια ενήλικες έχουν περιορισμένη πρόσβαση στα τραπεζικά συστήματα. Δε διαθέτουν λογαριασμό σε κάποιο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα ή πρόσβαση σε mobile money λύσεις. Αν και αυτός ο αριθμός μειώνεται, έχουμε ακόμη αρκετό δρόμο για να διανύσουμε. Η Optasia σχεδιάζει να ηγηθεί αυτής της διαδικασίας ένταξής τους τα επόμενα χρόνια», καταλήγει ο κύριος Haidar.
Η μετονομασία έδωσε έναν αέρα ανανέωσης στην εταιρεία να συνεχίσει απρόσκοπτα την παγκόσμια επέκτασή της, η οποία μάλιστα παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με το ελληνικό ανθρώπινο δυναμικό. Η εμπιστοσύνη στους Έλληνες επαγγελματίες του χώρου αποτελεί στρατηγική επιλογή της Optasia και συστατικό στοιχείο της επιχειρηματικής της ιδεολογίας τα τελευταία χρόνια.