Η μητρική εταιρεία της Facebook, Meta Platforms κατέγραψε την Τετάρτη τη χαμηλότερη αύξηση εσόδων της σε μια δεκαετία, με τους διαφημιστές να περιορίζουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ μπροστά στην αβεβαιότητα της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης και του πολέμου στην Ουκρανία.
Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται από πωλήσεις διαφημίσεων, αυξήθηκαν 7% στα 27,91 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, αλλά ήταν κατώτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που ανέμεναν έσοδα 28,20 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της IBES της Refinitiv.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ένα ποσό ενεργών ημερήσιων χρηστών πάνω από τις προσδοκίες της Wall Street και αυτό οδήγησε σε κέρδη που ξεπέρασαν το 13% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές.
Οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες, μια βασική μέτρηση για τους διαφημιστές που υποδεικνύει τη δραστηριότητα στην πλατφόρμα, ήταν 1,96 δισεκατομμύρια, ελαφρώς περισσότεροι από την εκτίμηση των 1,95 δισεκατομμυρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία της IBES από τη Refinitiv.
Η Meta προβλέπει έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο μεταξύ 28 – 30 δισ. δολαρίων. Οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο έσοδα 30,63 δισεκατομμυρίων δολαρίων τρέχοντος τριμήνου.