Πτώση 2% εμφάνισαν οι πωλήσεις της σουηδικής αλυσίδας καταστημάτων Hennes & Mauritz (H&M) τον Οκτώβριο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των οικονομολόγων οι οποίοι ανέμεναν μια μείωση της τάξης του 3%.
Σημειώνεται ότι οι ανωτέρω πωλήσεις αφορούν στα καταστήματα που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο.
Ο συνολικός τζίρος της αλυσίδας – στον οποίο συμπεριλαμβάνονται και τα καινούρια καταστήματα – αυξήθηκε κατά 8%, έναντι ανόδου 6,3% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο είχαν υποχωρήσει κατά 7% σε ετήσια βάση το Σεπτέμβριο.