Αν και η εικόνα στις περισσότερες επιχειρήσεις εν μέσω κρίσης είναι συνήθως απογοητευτική, η βρετανική εταιρεία Burberry, φαίνεται να μην πτοείται και παρουσιάζει «άλμα» ύψους 41% στα κέρδη της κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου. Χάρη στην ισχυρότερη ζήτηση για προϊόντα πολυτελείας και το φιλόδοξο πρόγραμμα επέκτασης της εταιρείας στο εξωτερικό.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 117,2 εκατ. στερλίνες από 83,1 εκατ. στερλίνες ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ τα κέρδη προ φόρων και έκτακτων αποτελεσμάτων αυξήθηκαν κατά 26% στα 162 εκατ. στερλίνες, έναντι 160,3 εκατ. στερλινών που ανέμεναν οι αναλυτές.
Το Σεπτέμβριο είχε ανακοινωθεί πως οι πωλήσεις της σημείωσαν άνοδο 29% στα 830 εκατ. στερλίνες.
Οι εταιρείες πολυτελών ειδών έχουν δει τον τζίρο τους να ενισχύεται σημαντικά χάρη στην ισχυρή ζήτηση στις αναδυόμενες αγορές, ειδικά στην Κίνα.