Η σουηδική H&M, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία πωλήσεων ρούχων λιανικής παγκοσμίως, ανακοίνωσε αύξηση 33% στα κέρδη τριμήνου τα οποία υπερέβησαν τις προσδοκίες, καθώς οι καταναλωτές εισέρρευσαν στα καταστήματα μετά την πανδημία.
Η εταιρεία ανακοίνωσε προ φόρων κέρδη 4,78 δισ. κορόνες (470,76 εκατ. δολάρια) στο β΄ τρίμηνο, υψηλότερα από τα 3,59 δισ. κορόνες πριν από ένα χρόνο.
Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 3,87 δισ. κορόνες.
“Οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα αυξήθηκαν σημαντικά ενώ οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου τα πάνε καλά”, τόνισε η διευθύνουσα σύμβουλος Helena Helmersson.
“Η αναστάτωση και οι καθυστερήσεις συνεχίζουν να υπάρχουν στην εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά σταδιακά χαλαρώνουν”, πρόσθεσε.
Η εταιρεία πρόσθεσε επίσης ότι οι πωλήσεις τον Ιούνιο αναμένεται να μειωθούν 6% σε τοπικό νόμισμα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κυρίως εξαιτίας της διακοπής πωλήσεων σε Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία.