Η Samsung Electronics Co. αναγνωρίστηκε από την Interbrand, μια παγκόσμια εταιρεία συμβούλων εμπορικών σημάτων, ως μία από τις πέντε κορυφαίες εταιρείες στην κατηγορία Best Global Brands 2022.
Κάθε χρόνο, η Interbrand ανακοινώνει τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως και η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung αξιολογήθηκε στα 87,7 δισ. δολάρια, που συνιστά αύξηση 17% σε σύγκριση με τα 74,6 δισ. δολάρια το 2021, κατατάσσοντας την εταιρεία στην πέμπτη θέση για τρία συνεχόμενα έτη, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το επίτευγμα βασίστηκε στην αποκατάσταση των οικονομικών επιδόσεων της Samsung, οι οποίες βρίσκονται πλέον κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα, και στην υψηλότερη ζήτηση μνήμης λόγω της αύξησης της χρήσης δεδομένων. Το 2021, η Samsung σημείωσε αύξηση της αξίας του brand κατά 20% σε σύγκριση με το 2020 και φέτος, συνεχίζει τη διψήφια αύξηση. Η εταιρεία μπήκε για πρώτη φορά στη λίστα με τα 10 κορυφαία προϊόντα το 2012, καταλαμβάνοντας την ένατη θέση, και έχει καταφέρει να ανεβαίνει κάθε χρόνο θέση, φτάνοντας στην έκτη θέση το 2017 και την πέμπτη θέση το 2020.
«Η Samsung Electronics κατάφερε να καταγράψει δύο συνεχόμενα έτη διψήφιας αύξησης της αξίας του brand, χάρη στην υποστήριξη των πελατών μας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η YH Lee, Πρόεδρος και Διευθυντής Μάρκετινγκ της Samsung Electronics. «Η εταιρεία ανταποδίδει αυτή την αναγνώριση. Όλοι μαζί εργαζόμαστε ως ομάδα για να προσφέρουμε μια ακόμη καλύτερη και ικανοποιητική εμπειρία στους χρήστες».
Διάφοροι παράγοντες που αξιολογήθηκαν από την Interbrand για την οικοδόμηση της αξίας της μάρκας Samsung
Στα τέλη του 2021, η Samsung Electronics συγχώνευσε το τμήμα SET και δημιούργησε το τμήμα Device eXperience για να αυξήσει τη συνέργεια μεταξύ των προϊόντων της και να προσφέρει στους πελάτες της μια αναβαθμισμένη εμπειρία τεχνολογίας. Επιπλέον, η Samsung εγκαινίασε το Customer eXperience-Multi Device Experience Center για να ενισχύσει την εμπειρία σύνδεσης πολλαπλών συσκευών.
Παράλληλα, η Samsung έχει ενσωματώσει το SmartThings σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων της, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα χωρίς αποκλεισμούς και μια εμπειρία πολλαπλών συσκευών. Το SmartThings δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις συσκευές Samsung τους, καθώς και τα προϊόντα τρίτων κατασκευαστών που μπορεί να έχουν ήδη στην κατοχή τους.
Ακόμη, το Εργαστήριο Μελλοντικής Γενιάς (Future Generation Lab) της Samsung προωθεί τη συζήτηση γύρω από τις δραστηριότητες της επόμενης γενιάς. Οι γνώσεις από το εργαστήριο έχουν εφαρμοστεί στα προϊόντα και στις δραστηριότητες μάρκετινγκ.
Εκτός από τα καινοτόμα προϊόντα που βασίζονται στις εμπειρίες των καταναλωτών, η ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το 5G, η αυτοκινητοβιομηχανία και η ρομποτική μέσω σταθερών επενδύσεων έπαιξε επίσης ρόλο στην ανάπτυξη της Samsung.
Αναγνωρισμένες προσπάθειες της Samsung σε κάθε τμήμα προϊόντων για καλύτερη εμπειρία πελατών
Κινητές συσκευέςΚαινοτομία της κάμερας της σειράς Galaxy S22 με βάση τις ιδέες των χρηστών και ανάπτυξη της καμπάνιας Nightography κατοχυρώνοντας την ηγετική της θέση στην κατηγορία των αναδιπλούμενων smartphonesΣυνεργασία με την Google και τη Microsoft για την ενίσχυση της συνδεδεμένης εμπειρίας των χρηστώνΣεβασμός της αξίας της ασφάλειας και της ιδιωτικότητας των χρηστών μέσω του Samsung Knox
ΔίκτυοΠρωτοποριακή πορεία καινοτομίας δικτύου στην εικονικοποίηση και το άνοιγμα με εμπορικές εμπειρίες μεγάλης κλίμακαςΠροώθηση της βιομηχανίας 5G με το κορυφαίο χαρτοφυλάκιο 5G από το RAN και τον πυρήνα έως τα εργαλεία αυτοματισμούΥλοποίηση της δέσμευσης ESG μέσω έξυπνων λύσεων δικτύου για ενεργειακή απόδοση