Αύξηση των πωλήσεων κατά 10% αναμένουν η Hyundai Motor Co της Νότιας Κορέας και η θυγατρική Kia Corp, αντισταθμίζοντας τις περσινές πωλήσεις, οι οποίες έμειναν πίσω από τον στόχο λόγω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Οι δύο εταιρείες πούλησαν 6,85 εκατομμύρια οχήματα το 2022, περίπου 4% λιγότερο από τον συνδυασμένο στόχο τους των 7,16 εκατομμυρίων οχημάτων, εξαιτίας των ελλείψεων σε τσιπ και εξαρτήματα.
Την Τρίτη οι δύο κολοσσοί ανέφεραν ότι στοχεύουν σε παγκόσμιες πωλήσεις 7,52 εκατομμυρίων οχημάτων φέτος.
«Η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς και να λειτουργήσει επιχειρήσεις με γνώμονα την κερδοφορία, ανταποκρινόμενη με ευελιξία στις αλλαγές της αγοράς, επιταχύνοντας τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, ανταποκρινόμενη στους παγκόσμιους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και βελτιστοποιώντας την παραγωγή, τα logistics και τις πωλήσεις ανά περιοχή», ανέφερε η Hyundai Motor σε ανακοίνωσή της.
Αναλυτές δήλωσαν ότι οι στόχοι πωλήσεων των δύο εταιρειών για το τρέχον έτος φαίνεται να είναι επιθετικοί αλλά εφικτοί, λαμβάνοντας υπόψη τη συσσωρευμένη ζήτηση για οχήματα.