Απάντηση στη Volkswagen επιχειρεί να δώσει η Toyota Motor Corp καθώς σχεδιάζει να παράγει περισσότερα οχήματα χωρίς να αυξήσει τις κεφαλαιακές επενδύσεις.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να κρατήσει τις ετήσιες κεφαλαιακές δαπάνες σε περίπου 700 δισ. γιεν (8,46 δισ. δολάρια) για τα τουλάχιστον πέντε επόμενα χρόνια, δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, Atsushi Niimi στο τέλος του προηγουμένου μήνα.
«Προκαλούμε τον εαυτό μας για να παράγουμε ακόμη περισσότερα, καθώς την ίδια στιγμή περιορίζουμε τις δαπάνες», σχολιάζει ο πρόεδρος Akio Toyoda από το Ντητρόιτ όπου βρίσκεται για τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου.
Η Toyota δαπανεί λιγότερα για την διεύρυνση της παραγωγικότητας, καθώς η παγκόσμια χρηματοοικονομική κρίση προκάλεσε ζημιές στην εταιρεία για πρώτη φορά τις τελευταίες έξι δεκαετίες.
Αντίθετα η Volkswagen βρίσκει ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την παγκόσμια οικονομική κρίση, καθώς και το φτηνό Ευρώ, αυξάνοντας την παραγωγή της με στόχο να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, μέχρι το 2018.