Τον Οκτώβριο, σύμφωνα με πληροφορίες, η Starbucks πρόκειται να ανοίξει το πρώτο κατάστημα Tazo. Η σειρά τσαγιών που έγινε γνωστή μέσω της πώλησής της στα καταστήματα Starbucks, θα αποκτήσει το πρώτο υποκατάστημά της στο Πανεπιστημιακό χωριό του Σιάτλ.
Η εταιρεία τονίζει ότι «προτίθεται να κάνει με το τσάι ό,τι έκανε και με τον καφέ». Πάντως η αλυσίδα καταστημάτων (αν τελικώς δημιουργηθεί διότι η ίδια η εταιρεία είπε ότι δεν σχεδιάζει ακόμη κάτι τέτοιο) δεν πρόκειται να φέρει το πράσινο εμπορικό σήμα της Starbucks.
Τα ροφήματα θα τιμολογούνται ανάλογα με βάση την ουγκιά ενώ θα υπάρχουν 80 διαφορετικές ποικιλίες τσαγιών. Μάλιστα, θα υπάρχει ειδικός χώρος στο υποκατάστημα όπου οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν τους δικούς τους συνδυασμούς τσαγιών, μάλιστα. Εξειδικευμένο προσωπικό με το τίτλο «σύντροφος τσαγιού», θα βοηθάει τους καταναλωτές να γνωρίσουν τις διαφορετικές ποικιλίες και να δημιουργήσουν νέες γεύσεις για τα ροφήματα τους. Θα υπάρχουν ζεστά και κρύα ροφήματα, ενώ το νέο κατάστημα θα καταλαμβάνει χώρο 1.700 τετραγωνικών μέτρων.
«Θεωρούμε ότι το νέο βήμα της Starbucks, το τεϊποτείο όπου θα πωλούνται αποκλειστικά προϊόντα Tazo, έχει πολύ καλές προοπτικές», σημείωσε η εκπρόσωπος της θυγατρικής των Starbucks στο Σιάτλ Χόλι Χάρτ.
Η Starbucks, που αριθμεί πάνω από 17.000 καταστήματα παγκοσμίως, εξαγόρασε την σειρά Tazo το 1999 αντί 8,1 εκατ. δολαρίων. Σήμερα η «αξία» της Tazo υπολογίζεται ότι φθάνει στα 1,4 δισ. δολάρια.
Ο τζίρος της παγκόσμιας αγοράς τσαγιού υπολογίζεται στα 95 δισ. δολάρια και θεωρείται ότι παρέχει μια ευκαιρία ανάπτυξης στην Starbucks. Η ίδια η εταιρεία ξεκαθάρισε, ωστόσο, ότι δεν προγραμματίζει προσώρας το άνοιγμα άλλου καταστήματος Tazo.
Το 2011, καταναλώθηκαν 2,9 εκατ. τόνοι τσαγιού σύμφωνα με το Euromotor International. Η κατανάλωση καφέ για το ίδιο χρονικό διάστημα άγγιξε τα 5,6 εκατ. τόνους. Οσον αφορά τις πωλήσεις αναψυκτικών με βάση το τσάι, ανήλθαν στα 56,2 δισ. ευρώ το 2011, ήταν δηλαδή αυξημένες κατά 32 δισ. δολάρια σε σύγκριση με το 2010.
Εκτός από τσάγια, στο κατάστημα της Tazo θα πωλούνται επίσης προϊόντα αρτοποιίας, συσκευασμένες σοκολάτες και γλυκίσματα.