Γνωστή για τις αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες της η Benetton ασχολείται με τους «ανέργους της χρονιάς».
Θέλοντας να ευαισθητοποιήσει την παγκόσμια κοινή γνώμη σχετικά με το πρόβλημα της νεανικής ανεργίας και τη δεινή θέση στην οποία βρίσκονται εκατομμύρια νέοι που ψάχνουν για δουλειά, ο πρόεδρος του ιταλικού ομίλου εγκαινίασε χθες τη νέα εκστρατεία, με τίτλο UNHATE, στο κατάστημά του στο Λονδίνο.
Στις αφίσες και στα σποτ της νέας εκστρατείας η εταιρεία κάνει έκκληση σε περίπου 100 εκατ. ανέργους 18 έως 30 ετών να λάβουν μέρος σε έναν διαγωνισμό με πρωτότυπες ιδέες και project τους σχετικά με την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, όπως τρόποι δημιουργίας θέσεων εργασίας.
Το έπαθλο για καθέναν από τους 100 «ανέργους της χρονιάς» που θα προκύψουν θα είναι 5.000 ευρώ από το Ιδρυμα UNHATE.
Σύμφωνα με τον 48χρονο Αλεσάντρο Μπένετον, πατέρα τριών ανήλικων παιδιών, το μεταπολεμικό οικονομικό μοντέλο που βασίστηκε σε ραγδαία αύξηση του ΑΕΠ για την εξασφάλιση της ευημερίας, κατέστη απαρχαιωμένο λόγω των ραγδαίων αλλαγών και των τεχνολογικών εξελίξεων.
«Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να σκεφτούμε. Πρέπει να αποδεχτούμε ότι το ΑΕΠ δεν είναι το μοναδικό που θα πρέπει να χρησιμοποιούμε», δήλωσε, και εξήγησε ότι εμπνεύστηκε τη νέα εκστρατεία από τα στατιστικά στοιχεία για τον αριθμό των ανέργων παγκοσμίως και από ένα ταξίδι του στην Ιαπωνία, την οποία ανέφερε ως παράδειγμα προς μίμηση.