Ναυάγησαν οι συζητήσεις μεταξύ των αυτοκρατοριών της Burberry και της Beaute Prestige International, για την έκδοση και τη διανομή κατ οίκον των αρωμάτων των εταιριών στο Ηνωμενο Βασιλειο.
Σύμφωνα με πληροφορίες η επιθυμία της Burberry να διανέμει και κατ οίκον αρώματα της χρησιμοποιώντας την Beaute Prestige International θα ανέβαζε τα κόστη διανομής και διαχείρισης στα ύψη.
Οι δυο εταιρίες συζητούσαν επί μήνες για την κατασκευή ακόμη και νέου αρώματος και τη διανομή του από την BPI, τα κέρδη της Beaute Prestige International όμως από αυτή την κίνηση φανήκαν να είναι κατώτερα των προσδοκιών της με αποτέλεσμα οι συζητήσεις να αποδειχτούν άκαρπες.
Η Βurberry, η οποία ανακοινώσε τον Ιούλιο την επιθυμία της να ανανεώσει την άδεια της με την εταιρία κατασκευής αρωμάτων «Interparfums», είναι διατεθειμένη να δώσει μέχρι και 236 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή 181 εκατομμύρια ευρώ περίπου προκείμενου να πραγματοποιήσει το θέμα της διανομής των αρωμάτων.
Η Interparfums, η οποία ασχολείται με μπράντες όπως Lanvin, Balmain και BPI και χειρίζεται κάθε στάδιο της επιχείρησης για την έκδοση αρωμάτων, από το σχεδιασμό μέχρι την επικοινωνία και τη διανομή, αρνήθηκε να σχολιάσει τις ατελέσφορες συνομιλίες της BPI με την Burberry.
Αν κάποιο άρωμα λαμβάνεται κατ οικον, σύμφωνα με οικονομικούς συμβούλους, τα κέρδη της εταιρίας θα πέσουν κατά 4-5% ανά μετοχή.
Τα αρώματα και τα καλλυντικά της Burberry αντιπροσωπεύουν το 21% των 191 δισεκατομμυρίων ευρώ στην παγκόσμια αγορά πολυτελών ειδών και από την πλευρά της εταιρίας τα συγκεκριμένα προϊόντα σύμφωνα με την παγκόσμια οικονομική εικόνα θα είναι πολύ πιο προσιτά σε σχέση με τα είδη ένδυσης και υπόδησης που εξάγει.