Εννέα «μνηστήρες» για τον BDZΤο ενδιαφέρον εννέα επενδυτών συγκέντρωσε η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού “βραχίονα” του κρατικού οργανισμού σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας (BDZ).Η σχετική ανακοίνωση της Υπηρεσίας Ιδιωτικοποιήσεων (PPCA) της χώρας έγινε έπειτα από τη λήξη της προθεσμίας για την απόκτηση των τευχών της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού τομέα του BDZ, αναφέρει στην ιστοσελίδα του το πρακτορείο ειδήσεων “Novinite”.
Πρόκειται για τη δεύτερη προσπάθεια ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού τομέα, έπειτα από την πρώτη που πραγματοποιήθηκε, ανεπιτυχώς, το καλοκαίρι του 2012.
Στην παρούσα διαδικασία, η Υπηρεσία Ιδιωτικοποιήσεων όρισε την κατώτατη τιμή στα 100 εκατομμύρια λέβα (περίπου 50 εκ. ευρώ) από 200 εκατ. λέβα (περίπου 100 εκ. ευρώ).
Από τις εννέα εταιρείες που απέκτησαν τα τεύχη της διαδικασίας, οι πέντε ενήργησαν μέσω των δικηγορικών γραφείων που τους εκπροσωπούν, ανακοίνωσε η Υπηρεσία. Οι υπόλοιπες τέσσερις εταιρείες είναι η First Investment Bank, η Bulgarian Ship Company, η Bulgarian Railways Company (BRC) και η ιδιωτική εταιρεία σιδηροδρόμων Grup Feroviar Roman, που είναι ιδιοκτήτρια του BRC.
Οι εταιρείες καλούνται μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου να συμπληρώσουν και να καταθέσουν στην αρμόδια υπηρεσία τα τεύχη, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία τον Μάρτιο.
Εννέα «μνηστήρες» για τον BDZ
Το ενδιαφέρον εννέα επενδυτών συγκέντρωσε η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού “βραχίονα” του κρατικού οργανισμού σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας (BDZ).
Η σχετική ανακοίνωση της Υπηρεσίας Ιδιωτικοποιήσεων (PPCA) της χώρας έγινε έπειτα από τη λήξη της προθεσμίας για την απόκτηση των τευχών της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού τομέα του BDZ, αναφέρει στην ιστοσελίδα του το πρακτορείο ειδήσεων “Novinite”.
Πρόκειται για τη δεύτερη προσπάθεια ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού τομέα, έπειτα από την πρώτη που πραγματοποιήθηκε, ανεπιτυχώς, το καλοκαίρι του 2012.
Στην παρούσα διαδικασία, η Υπηρεσία Ιδιωτικοποιήσεων όρισε την κατώτατη τιμή στα 100 εκατομμύρια λέβα (περίπου 50 εκ. ευρώ) από 200 εκατ. λέβα (περίπου 100 εκ. ευρώ).
Από τις εννέα εταιρείες που απέκτησαν τα τεύχη της διαδικασίας, οι πέντε ενήργησαν μέσω των δικηγορικών γραφείων που τους εκπροσωπούν, ανακοίνωσε η Υπηρεσία. Οι υπόλοιπες τέσσερις εταιρείες είναι η First Investment Bank, η Bulgarian Ship Company, η Bulgarian Railways Company (BRC) και η ιδιωτική εταιρεία σιδηροδρόμων Grup Feroviar Roman, που είναι ιδιοκτήτρια του BRC.
Οι εταιρείες καλούνται μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου να συμπληρώσουν και να καταθέσουν στην αρμόδια υπηρεσία τα τεύχη, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία τον Μάρτιο.
Εννέα «μνηστήρες» για τον BDZ
Το ενδιαφέρον εννέα επενδυτών συγκέντρωσε η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού “βραχίονα” του κρατικού οργανισμού σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας (BDZ).
Η σχετική ανακοίνωση της Υπηρεσίας Ιδιωτικοποιήσεων (PPCA) της χώρας έγινε έπειτα από τη λήξη της προθεσμίας για την απόκτηση των τευχών της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού τομέα του BDZ, αναφέρει στην ιστοσελίδα του το πρακτορείο ειδήσεων “Novinite”.
Πρόκειται για τη δεύτερη προσπάθεια ιδιωτικοποίησης του εμπορευματικού τομέα, έπειτα από την πρώτη που πραγματοποιήθηκε, ανεπιτυχώς, το καλοκαίρι του 2012.
Στην παρούσα διαδικασία, η Υπηρεσία Ιδιωτικοποιήσεων όρισε την κατώτατη τιμή στα 100 εκατομμύρια λέβα (περίπου 50 εκ. ευρώ) από 200 εκατ. λέβα (περίπου 100 εκ. ευρώ).
Από τις εννέα εταιρείες που απέκτησαν τα τεύχη της διαδικασίας, οι πέντε ενήργησαν μέσω των δικηγορικών γραφείων που τους εκπροσωπούν, ανακοίνωσε η Υπηρεσία. Οι υπόλοιπες τέσσερις εταιρείες είναι η First Investment Bank, η Bulgarian Ship Company, η Bulgarian Railways Company (BRC) και η ιδιωτική εταιρεία σιδηροδρόμων Grup Feroviar Roman, που είναι ιδιοκτήτρια του BRC.
Οι εταιρείες καλούνται μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου να συμπληρώσουν και να καταθέσουν στην αρμόδια υπηρεσία τα τεύχη, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία τον Μάρτιο.