Σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας Harris Interactive, η Amazon κατάφερε να γίνει η πιο ευυπόληπτη εταιρεία στις ΗΠΑ, διώχνοντας από την κορυφή την Apple η οποία κατείχε τα σκήπτρα μέχρι τώρα.
H Harris Interactive είναι μία εταιρεία έρευνας αγοράς, και στα πλαίσια μελέτης της η οποία μετρά την εταιρική φήμη μεταξύ των πιο γνωστών εταιρειών στις ΗΠΑ, πήρε συνέντευξη σε πάνω από 14.000 ανθρώπους. Οι εταιρείες αξιολογούνται βάση έξι κριτηρίων: Την κοινωνική ευθύνη, την συναισθηματική απήχηση, τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους, τη χρηματοοικονομική επίδοση, το όραμα και την ηγεσία.
Η Amazon, κατάφερε να είναι μέσα στην πρώτη πεντάδα, σε πέντε από τα έξι παραπάνω κριτήρια, με σκορ 82,62, ενώ όποιο σκορ πάνω του 80 θεωρείται εξαιρετικό. Δεύτερη ήταν η περσινή κορυφαία Apple με σκορ 82,54 και ακολουθούν η Walt Disney, η Google και η Johnson & Johnson.
Η Αmazon που πέρσι βρισκόταν στην τέταρτη θέση, ενώ για πέντε συνεχόμενες χρονιές έχει διατηρήσει τη φήμη σε κορυφαία επίπεδα της με σκορ πάνω από 80.
Σύμφωνα πάντα με αυτήν τη μελέτη, οι εταιρείες τεχνολογίας βρίσκονται στην κορυφή, με 79% θετική βαθμολογία, η οποία αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, ενώ στο άλλο άκρο βρίσκονται οι καπνοβιομηχανίες με 73% αρνητική βαθμολογία.