Την πρώτη εφημερίδα σχεδιασμένη αποκλειστικά για το ipad παρουσίασε ο Ρούπερτ Μέρντοκ.
Η Apple του Στιβ Τζοµπς και η Newscorp του Aυστραλού µεγιστάνα του Τύπου συνεργάστηκαν για τη δημιουργία της εφημερίδας που δεν θα κυκλοφορεί στα περίπτερα αλλά στις οθόνες του iPad και φτιάχτηκε µε στόχο να δημιουργήσει µια νέα γενιά αναγνωστών.
Θα είναι συνδρομητική θα κοστίζει 99 σεντς την εβδομάδα, ενώ η ετήσια συνδρομή φθάνει τα 40 δολάρια.
Ο Ρούπερτ Μέρντοκ έχει υπολογίσει ότι χρειάζεται να εξασφαλίσει 800.000 συνδρομητές προκειμένου η «daily» να γίνει βιώσιµη.
Μόνο ένα άρθρο της θα είναι κάθε ηµέρα διαθέσιµο στο ίντερνετ.
Τα άρθρα της θα γράφονται από τους 100 δημοσιογράφους της αλλά και από δημοσιογράφους εντύπων, όπως τα «atlantic», «new Yorker» και «Wall Street Journal».
Οι ειδήσεις που θα περιέχει χαρακτηρίζονται «φιλικές προς εκείνον που ταξιδεύει µε µέσα µαζικής µεταφοράς».
Κατά τη διάρκεια της ηµέρας θα κυκλοφορούν «έκτακτες εκδόσεις», αν υπάρχουν σηµαντικές εξελίξεις σε γεγονότα.
Με την “Daily” σκοπεύουµε να κάνουµε τη συλλογή πληροφοριών και δηµοσίευσή τους βιώσιµη και πάλι», δήλωσε ο Μέρντοκ κατά την παρουσίαση του πρώτου φύλλου.
«Η πτώση του φαραώ»: αυτός ήταν ο τίτλος της.
Η νέα εφηµερίδα απευθύνεται αποκλειστικά προς το παρόν στην αµερικανική αγορά και ακόµα δεν υπάρχει καµία ενηµέρωση για το πότε θα περάσει τον Ατλαντικό και θα κυκλοφορήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η νέα επένδυση του οµίλου του Μέρντοκ φηµολογείται ότι έφθασε τα 30 εκατοµµύρια δολάρια και το λειτουργικό κόστος της «Daily» υπολογίζεται γύρω στα 500.000 δολάρια την εβδοµάδα..