Σε υποβάθμιση των εκτιμήσεών της για τα φετινά έσοδα προχώρησε η Yahoo, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα πτώση της τάξεως του 12% στις τιμές των διαφημίσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Η εταιρεία προβλέπει για το 2013 έσοδα μεταξύ 4,45 δισ. δολαρίων και 4,55 δισ. δολαρίων, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για έσοδα μεταξύ 4,5 δισ. δολαρίων και 4,6 δισ. δολαρίων.
Η Yahoo ανακοίνωσε επίσης ότι τα καθαρά έσοδα του δεύτερου τριμήνου ήταν ελαφρώς μειωμένα σε 1,071 δισ. δολάρια, αν και τα προσαρμοσμένα κέρδη ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall Street.
Σύμφωνα με το Reuters, η υποβάθμιση των προβλέψεων για τα έσοδα αποτελεί ένδειξη ότι οι προσπάθειες της διευθύνουσας συμβούλου Μαρίσα Μάγιερ για ανάκαμψη της εταιρείας ενδέχεται να μην αποφέρουν γρήγορα αποτελέσματα.