Το σχέδιο συγχώνευσής τους παρουσίασαν οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis και Omnicom.
Από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών δημιουργείται ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος σε διεθνές επίπεδο, με στοιχεία ενεργητικού που ξεπερνούν τα 35,1 δισ. δολάρια (περίπου 26 δισ. ευρώ).
Οι μέτοχοι των δύο εταιρειών θα έχουν περίπου από 50% του μετοχικού κεφαλαίου βάσει της συμφωνίας, που παρουσιάστηκε ως μια «συγχώνευση ίσων».
Η Publicis ανέφερε ότι η συγχώνευση αυτή θα δημιουργήσει «σημαντική αξία για τους μετόχους».
Η νέα εταιρεία θα έχει δύο έδρες, στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη και θα είναι εισηγμένη στα αντίστοιχα χρηματιστήρια.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση η συμφωνία για τη συγχώνευση αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2013 ή το πρώτο τρίμηνο του 2014.