Η AOL ανακοίνωσε την αγορά της αμερικανικής ιστοσελίδας Huffington Post έναντι του ποσού των 315 εκατομμυρίων δολαρίων, πραγματοποιώντας την σημαντικότερη κίνησή της από το 2009 όταν αποσχίστηκε από τον όμιλο Time Warner.
Η συμφωνία έχει πάρει το πράσινο φως από τα διοικητικά συμβούλια των δύο ομίλων, αλλά θα πρέπει να εγκριθεί και από τις αμερικανικές αρχές, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του τριμήνου. Τον τελευταίο καιρό η Aol έχει προβεί σε μία σειρά εξαγορών μικρών ή μεγαλύτερων ιστοσελίδων και εταιριών, προωθώντας έτσι τη στρατηγική αλλαγή της από εταιρία τεχνολογίας σε εταιρία περιεχομένου.
Η Aol ξεκίνησε αυτό που σήμερα αποκαλούμε internet κατά πολλούς, παρέχοντας πρόσβαση στο μέσο πολίτη στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 90. Το 2001 εξαγόρασε τον κολοσσό των media Time Warner, σε μία από τις πιο αμφιλεγόμενες επιχειρηματικές κινήσεις της εποχής μας.
Σήμερα, μια εποχή που το Internet είναι διαδεδομένο και με υψηλές ταχύτητες, οι τεχνικές δραστηριότητες της Aol ξεπεράστηκαν προ πολλού και η εταιρία εστιάζει στην ενίσχυση της διαδικτυακής πύλης της, που παρέχει μερικές από τις πιο διαδεδομένες ειδικευμένες σελίδες.
Το προφίλ όμως της εταιρίας είναι ακόμα συνδεδεμένο με μεσήλικους, μεσοαστούς, μέση εκπαίδευσης. Μία εικόνα από την οποία προσπαθεί να ξεφύγει όσο πιο γρήγορα μπορεί. Η Huffington Post είναι μία διαδικτυακή πύλη, δημοφιλή στα νεανικά κοινά, με έμφαση στην πολιτική και τις σπουδές. Την ιστοσελίδα της Huffington επισκέπτονται περίπου 25 εκατομμύρια άνθρωποι κάθε μήνα, ενώ την Aol.com επισκέπτονται πάνω από 8 εκατομμύρια κάθε μέρα.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Αριάνα Χάφινγκτον, μια από τους ιδρυτές της on line εφημερίδας και αρχισυντάκτρια, θα αναλάβει πρόεδρος και θα διατηρήσει την αρχισυνταξία του Huffington Post Media Group, έναν όμιλο στον οποίο θα ανήκουν η Huffington Post αλλά θα συμπεριληφθούν και οι ιστοσελίδες της Aol, τα διάσημα Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch και StyleList.