Τα κέρδη α΄ τριμήνου χρήσης της Campbell Soup υποχώρησαν 30% καθώς οι εταιρείες λιανικές μείωσαν τα αποθέματα, πλήττοντας κυρίως τις αμερικανικές δραστηριότητες της εταιρείας, ενώ η εταιρεία αύξησε τις δαπάνες σε νέα προϊόντα στην αμερικανική αγορά σούπας και απλών γευμάτων.
Τα αποτελέσματα ήταν χαμηλότερα των εκτιμήσεων και η εταιρεία περιέκοψε τις εκτιμήσεις της για το νέο έτος. «Είμαι απογοητευμένος από την επίδοση της Campbell στο α΄ τρίμηνο», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος, Denise Morrison. «Ενώ αναμέναμε ένα δύσκολο α΄ τρίμηνο, η επίδραση από τις μετακινήσεις των αποθεμάτων λιανικής ήταν μεγαλύτερη από ό,τι υπολογίζαμε».
Δήλωσε ότι οι κινήσεις των αποθεμάτων λιανικής στις αμερικανική μονάδα της εταιρείας, μείωσε τις πωλήσεις κατά περίπου 4%, αντιπροσωπεύοντας τα δύο τρίτα της πτώσης σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Στο μεταξύ, οι διαφημιστικές δαπάνες για την υποστήριξη νέων προϊόντων στην αμερικανική μονάδα σούπας και απλών γευμάτων, είχε ως αποτέλεσμα οι συνολικές διαφημιστικές δαπάνες και τα έξοδα της προώθησης να σημείωσαν άνοδο 14%.
Η κατασκευάστρια εταιρεία προϊόντων τροφίμων, υποβάθμισε τις εκτιμήσεις της και τώρα περιμένει τα προσαρμοσμένα κέρδη να αυξηθούν 2%-4% στα 2,53-2,58 δολάρια ανά μετοχή, ενώ οι πωλήσεις από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες αναμένεται να αυξηθούν 4%-5%. Τον Αύγουστο, η εταιρεία ανέμεναν αύξηση κερδών 3%-5% και αύξηση πωλήσεων 5%-6%.
Η Campbell Soup, έχει προσπαθήσει για να αντιστρέψει τις δραστηριότητες σούπας και απλών γευμάτων, ενώ προσπαθεί να διευρύνει τον τομέα υγιεινών ποτών και ψημένων σνακ. Η στρατηγική αυτή έχει βοηθήσει την Campbell να αυξήσει τα έσοδά της προσφάτως. Η εταιρεία έχει επίσης προχωρήσει σε εξαγορές καθώς επιδιώκει να επεκταθεί πέρα από τις τωρινές δραστηριότητες σούπας.
Για την περίοδο που έληξε στις 27 Οκτωβρίου, η Campbell ανακοίνωσε κέρδη 172 εκατ. δολαρίων ή 54 σεντς ανά μετοχή, χαμηλότερα από τα κέρδη 245 εκατ. δολαρίων ή 78 σεντς ανά μετοχή πέρυσι. Εάν αφαιρεθούν το κόστος αναδιάρθρωσης, φορολογικών δαπανών και άλλων εκτάκτων, τα κέρδη από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες υποχώρησαν στα 66 σεντς ανά μετοχή έναντι των 84 σεντς.
Οι πωλήσεις υποχώρησαν 1,8% στα 2,17 δισ. δολάρια καθώς οι πωλήσεις υποχώρησαν σε όλες τις μονάδες πλην μιας. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Thomson Reuters, είχαν προσφάτως εκτιμήσει ότι τα κέρδη ανά μετοχή θα διαμορφωνόταν στα 86 σεντς και οι πωλήσεις στα 2,29 δισ. δολάρια.
Το ακαθάριστο περιθώριο συρρικνώθηκε στο 35,9% από το 37,2%, λόγω του κόστους που συνδέεται με τις εξαγορές και την ανάκληση των προϊόντων Plum Organics. Στην παγκόσμια αγορά, η οποία περιλαμβάνει και τη φίρμα Pepperidge Farm, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 6% στα 609 εκατ. δολάρια. Ωστόσο οι πωλήσεις της μονάδας απλών γευμάτων υποχώρησαν 4% στα 860 εκατ. δολάρια ενώ η μονάδα αναψυκτικών κατέγραψε πτώση των πωλήσεων κατά 8%. Οι πωλήσεις για απλά γεύματα και ποτά υποχώρησαν 13% σε διεθνές επίπεδο. Οι μετοχές ήταν ανενεργές προσυνεδριακά. Με βάση το χθεσινό κλείσιμο, η μετοχή έχει σημειώσει άνοδο 20% φέτος, στα 41,81 δολάρια.