Να παραιτηθεί από μέρος της σύνταξης που θα λαμβάνει αφού αποχωρήσει, το 2014, τρία χρόνια πριν από τη λήξη του συμβολαίου του, καλούν τα συνδικάτα τον απερχόμενο διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου PSA Peugeot Citroen.
Ο όμιλος, ο οποίος περικόπτει 10.000 θέσεις εργασίας προσπαθώντας να ανακάμψει από τη μείωση των πωλήσεων στην Ευρώπη που διαρκεί ήδη έξι χρόνια, επέλεξε αυτή την εβδομάδα ένα πρώην στέλεχος της Renault για να διαδεχθεί τον Βαρέν την ερχόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με την πρακτική της εταιρείας, ο Βαρέν δεν θα πάρει εφάπαξ όταν αποχωρήσει από τον όμιλο, αντίθετα απ’ ό,τι συμβαίνει με τους περισσότερους ομολόγους του σε άλλες μεγάλες γαλλικές εταιρείες, έχει ανακοινώσει η Peugeot.
Ωστόσο γάλλοι πολιτικοί επέκριναν επίσης, μαζί με τους συνδικαλιστές της CGT, τη σύνταξη του Βαρέν. Η CGT επισήμανε ότι στους λογαριασμούς του ομίλου περιελήφθη πρόβλεψη να δεσμευθούν λίγο λιγότερα από 21 εκατ. ευρώ για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις του έναντι του Βαρέν από τις 31 Δεκεμβρίου 2012 και μετά. Το ποσό θα καλύψει καταβολές 310.000 ευρώ καθαρά ετησίως για διάστημα 25 ετών, δήλωσε εκπρόσωπος του ομίλου.
Ο Ζαν-Λουί Μπορλό, πρώην υπουργός της τελευταίας δεξιάς κυβέρνησης της Γαλλίας ο οποίος ηγείται τώρα του κεντρώου πολιτικού σχηματισμού UDI, δήλωσε πως η σύνταξη του Βαρέν είναι ένα παράδειγμα των “υπερβολικών” πακέτων αποζημιώσεων που προσφέρουν στα κορυφαία στελέχη τους οι μεγάλες γαλλικές εταιρείες.
Η σοσιαλιστική γαλλική κυβέρνηση δεν έχει κάνει μέχρι στιγμής κανένα σχόλιο.
Ωστόσο ο Φρανσουά ντε Ριγκί, συμπρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος Ευρώπη Οικολογία – Οι Πράσινοι (EELV) που μετέχει την κυβέρνηση, καταδίκασε τα “δύο μέτρα και δύο σταθμά” με τα οποία αντιμετωπίζονται τα στελέχη της Peugeot από τη μια και οι εργαζόμενοί της από την άλλη, καθώς οι τελευταίοι έκαναν πρόσφατα παραχωρήσεις όσον αφορά τους μισθούς τους και τις συνθήκες δουλειάς τους.