Η Alibaba, η μεγαλύτερη εταιρεία e-commerce της Κίνας, κατέθεσε προσφορά για την AutoNavi, σε ένα ντιλ που αποτιμά την κινεζική εταιρεία ψηφιακών χαρών στα 1,58 δισ. δολάρια.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η Alibaba έχει σαν στόχο να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της για να ανταγωνιστεί τις ανταγωνιστικές κινέζικες εταιρείες Tencent Holdings και Baidu.
Η Baidu άρχισε να διαθέτει ελεύθερα τις υπηρεσίες με χάρτες τον περασμένο Αύγουστο, απειλώντας την πρωτοκαθεδρία της AutoNavi στην κινεζική αγορά. Η AutoNavi ακολούθησε αμέσως, προφέροντας χωρίς χρέωση το δικό της λογισμικό.
Τα έσοδα της AutoNavi για τους πρώτους τρεις μήνες του 2013 ανέρχονταν σε 110 εκατ. δολάρια