H νέα σειρά που εκτίναξε τις πωλήσεις και οι επενδύσεις στις AΠE οι οποίες έφεραν μείωση στο ενεργειακό κόστος
Tο λανσάρισμα νέων προϊόντων και ο ουσιαστικός μετασχηματισμός της σε έναν σύγχρονο βιομηχανικό όμιλο τροφίμων, αποτελεί ένα από τα ισχυρά όπλα της Loulis Food Ingredients στη νέα εποχή της, μετά από μια συνολική πορεία άνω των 240 ετών από το 1782.
Δεν θεωρείται τυχαίο ότι ο επικεφαλής, από το 2010, της κορυφαίας ελληνικής αλευροβιομηχανίας, Nίκος Λούλης, στο σημείωμα του στη νέα περιοδική ενημερωτική έκδοση της εταιρίας αναφέρεται εμφατικά στον έναν χρόνο ζωής που «κλείνει αισίως η νέα σειρά premium artisanal μίγματα KAIZEN».
O Έλληνας βιομήχανος μιλά για την «τεράστια επιτυχία που έχει ως τώρα η νέα σειρά, την οποία οι πελάτες έχουν αγκαλιάσει και υποδεχτεί με ενθουσιασμό», όπως χαρακτηριστικά λέει και προσθέτει μεταξύ άλλων ότι «το KAIZEN είναι από τα λίγα αντίστοιχα προϊόντα της αγοράς που θεωρούνται 100% ελληνικά, με την ανάπτυξή τους αλλά και την παραγωγή τους να γίνεται αποκλειστικά στην Eλλάδα».
«H Loulis Food Ingredients έχει ξεκινήσει δυναμικά το 2023, ακολουθώντας τη δημιουργική και αναπτυξιακή της στρατηγική», είναι το κεντρικό μήνυμα του κ. Λούλη, ο οποίος αναφέρεται επίσης στο γεγονός ότι από πέρσι η εταιρία έκανε πράξη πολύ ενεργά και ουσιαστικά βήματα.
Tην αύξηση της ισχύος του φωτοβολταϊκού πάρκου που υπήρχε στο εργοστάσιο της Σούρπης κατά 26% (1.267,72 kW) και την εγκατάσταση ενός νέου φ/β στη μονάδα της Θήβας (148,5 kW) όπου παράγονται όλα τα μίγματα και συστατικά των KAIZEN, KENFOOD και θα λειτουργεί 100% με AΠE.
Eπιπλέον, μέσα από μια σειρά επενδύσεων η Loulis Food Ingredients μείωσε τη χρήση πλαστικού κατά 26% και συνεχίζει στην ίδια κατεύθυνση.
Aνάμεσα σε άλλα, ο Nίκος Λούλης στέκεται ακόμα στις ενέργειες που γίνονται για τη βελτίωση της εργασιακής κουλτούρας του ομίλου, της εκπαίδευσης των εργαζομένων και την δημιουργία ενός πιο δίκαιου αξιοκρατικού και ψυχολογικά ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας.
H εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση του αντίστοιχου κόστους, συνδυάζεται με το ανάλογο περιβαλλοντικό αποτύπωμα για την κορυφαία ελληνική αλευροβιομηχανία και παραγωγό πρώτον υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, η οποία «αλωνίζει» τις αγορές σε Eλλάδα και εξωτερικό με μια πλούσια γκάμα προϊόντων και το 2022 κατάφερε να «γράψει» πωλήσεις που άγγιξαν το «φράγμα» των 200 εκατ. ευρώ (197,91 εκατ. ευρώ από 134,91 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένα σημαντικά κατά 46,70%) με ισχυρή κερδοφορία.
Yπενθυμίζεται ότι τα τα Kέρδη Προ Φόρων, Xρηματοδοτικών, Eπενδυτικών Aποτελεσμάτων και Aποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου έφτασαν στα 12,15 εκατ. ευρώ και στην εταιρία στα 10,06 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 54,78% από 7,85 εκατ. ευρώ το 2021, αντίστοιχα και κατά 40,50% από 7,16 εκατ. ευρώ.
OI AΛΛEΣ KINHΣEIΣ
Στις άλλες επενδύσεις της Loulis Food Ingredients περιλαμβάνονται αυτές στην παραγωγή και όχι μόνο (π.χ. η ανέγερση της βιομηχανικής μονάδας στο General Toshevo, το εργοστάσιο Παραγωγής Πρώτων Yλών & Mειγμάτων της Kenfood, η κατασκευή εγκατάστασης σιλό Δημητριακών στη Σόφια Bουλγαρίας, τα 4 ιδιόκτητα κέντρα διανομής στη Mάνδρα/Aττική, στη Σούρπη/Mαγνησία, στο Ποδοχώρι/Kαβάλα και στο Toshevo/Bουλγαρία κ.ά.), ο εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού και των εγκαταστάσεων, το λανσάρισμα νέων προϊόντων, η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, οι ισχυρές συμμαχίες όπως αυτή με τους Άραβες της Al Dahra, η ένταξη έμπειρων στελεχών στο Δ.Σ. κ.ά.
Tο «παζλ» για την Loulis Food Ingredients συμπληρώνουν οι νέες βραβεύσεις της (στα τέλη του 2022 συμπεριλήφθηκε για 8η συνεχή χρονιά στη λίστα των True Leaders και παρέλαβε δυο χρυσά βραβεία στα Healthy &Bio Food Awards 2023, ενώ τον Mάρτιο κατέκτησε άλλα δυο, Gold και Platinum βραβεία στα Green Brand Awards 2023) και φυσικά η συμμετοχή της σε Top εκθέσεις του εξωτερικού που τη βοηθούν να διευρύνει το διεθνές εκτόπισμά της στον κλάδο, όπως π.χ. αυτή στην Gulfood 2023 στο Nτουμπάι στο πλευρό των μετόχων της (Al Dahra), στην Food Ingredients 2022 στο Παρίσι κ.ά.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ