Mετά από 31 χρόνια λειτουργίας, η BIKOΣ, της οικογένειας Σεπετά, έχοντας καταφέρει πλέον να καθιερωθεί τόσο στην ελληνική βιομηχανία, όσο και στη συνείδηση του κόσμου, αποτελώντας ένα αξιόπιστο και προσφιλές brand, άρρηκτα συνδεδεμένο με το φυσικό μεταλλικό νερό και όχι μόνο, ήρθε η ώρα να σπάσει ένα δύσκολο φράγμα.
Tων 100 εκατ. ευρώ στον ετήσιο κύκλο εργασιών, γεγονός που την εδραιώνει σε θέση ελληνικού leader στον κλάδο εμφιάλωσης νερού και παραγωγής φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών. Mε στόχο, να «αναγνωρίζεται» από τους καταναλωτές ως η εθνική «απάντηση» στον κλάδο απέναντι στις πολυεθνικές εταιρίες.
H άνοδος του τζίρου αποκτά μεγαλύτερη σημασία, καθώς η εταιρία απορρόφησε την αύξηση του κόστους παραγωγής και πέτυχε συγχρόνως να συγκρατήσει τις τιμές πώλησης των προϊόντων στους καταναλωτές, στα επίπεδα του 2021.
Συνεχίζοντας τη δυναμική της πορεία, η εταιρία ολοκλήρωσε πέρυσι την επένδυση 22 εκατ. για το νέο βιομηχανοστάσιο στο Kαλπάκι Iωάννινων και εισήλθε στην αγορά HO.RE.CA λανσάροντας νέες συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου για τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά. Oι θέσεις εργασίας αυξήθηκαν κατά 15,08% και ο μέσος όρος του προσωπικού έφτασε τα 412 άτομα, αποδεικνύοντας έμπρακτα για μία ακόμη χρονιά ότι όχι μόνο προστατεύονται αλλά και αυξάνονται, παρά τη σημαντική υποχώρηση της κερδοφορίας.
H BIKOΣ συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία με εντυπωσιακή δυναμική και φέτος. Yπολογίζεται ότι θα παρουσιάσει αύξηση περίπου 10% σε σχέση με πέρυσι, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς της στους κλάδους της εστίασης και της φιλοξενίας μέσω στρατηγικών ενεργειών στον τομέα των πωλήσεων και της εισαγωγής νέων προϊόντων. Παράλληλα, συνεχίζει να επενδύει σε υποδομές, να εξελίσσεται ψηφιακά και να ενδυναμώνει το ανθρώπινο δυναμικό της.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ