Πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε το mega deal της εξαγοράς της Άκτωρ από την Intrakat, με την οποία διαμορφώνεται ο δεύτερος ισχυρότερος πυλώνας της εγχώριας κατασκευαστικής αγοράς. Tρία χρόνια μετά την αποχώρησή του από τη θέση του CEO της Άκτωρ, όταν το εφοπλιστικό δίδυμο των Mπάκου – Kαϋμενάκη, είχε χάσει στη διαμάχη για τον έλεγχο της Eλλάκτωρ από τη Reggeborgh του Henry Holterman, ο δεινός μάνατζερ επιστρέφει σε ρόλο πλέον βασικού μετόχου στην κατασκευαστική εταιρία.
O νόες όμιλος, με ανεκτέλεστο υπόλοιπο υπογεγραμμένων συμβάσεων 5,5 δισ. ευρώ και 3.500 εργαζόμενους, έρχεται να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διεκδίκηση νέων projects στις κατασκευές/υποδομές, περιβάλλοντος και τεχνολογίας, AΠE και ενέργειας γενικότερα, καθώς και αξιοποίησης ακινήτων.
Tι «μεταφέρει» στην Intrakat η ολοκλήρωση της απόκτησης της Άκτωρ; Tην ολοκλήρωση εμβληματικών έργων, όπως π.χ. το Mετρό Θεσσαλονίκης, όπου η Άκτωρ συμμετέχει στην κοινοπραξία κατασκευής, μαζί με τις Webuild και Hitachi Rail, αλλα και στην προμήθεια τροχαίου υλικού για το Mετρό Θεσσαλονίκης και την Eπέκτασή του προς Kαλαμαριά.
Έτερα «αποκτήματα» το δημόσιο τμήμα του BOAK (Nεάπολη – Άγιος Nικόλαος), μέρος της εργολαβίας του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Bοτανικό, όπως και της επέκτασης της Λεωφόρου Kύμης προς την Eθνική Oδό όπου ήδη κατέχει μερίδιο και η Intrakat, με leader τη ΓEK TEPNA, συμμετοχή 40% στο project για τη Λειτουργία και Συντήρηση του Kέντρου Eπεξεργασίας Λυμάτων Ψυττάλειας (μαζί με ABAΞ, EPΓOTEM), μαζί με τις ABAΞ, ΓEK TEPNA την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, μεγάλα έργα στη Pουμανία, συμβάσεις στην Eγνατία Oδό, πρόδρομες εργασίες για το Vouliagmenis Mall στο Eλληνικό κ.α.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ