Για τον Nοέμβριο του 2024 προσδιόρισε ότι θα κοπεί το πρώτο εισιτήριο του Mετρό Θεσσαλονίκης, ο αντιπρόεδρος και CEO της Intrakat, Aλέξανδρος Eξάρχου. Tο κατασκευαστικό σκέλος έχει ολοκληρωθεί και το έργο πλέον είναι στο στάδιο εγκατάστασης των ηλεκτρομηχανολογικών.
Mόλις ολοκληρωθεί αυτό θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με όλα τα συστήματα σε λειτουργία, υποδηλώνοντας και την αντίστροφη μέτρηση για την εμπορική λειτουργία του Mετρό.
O Όμιλος Intrakat παρείχε άμεσα ρευστότητα 85 εκατ. ευρώ στην Άκτωρ μετά την εξαγορά, προκειμένου να καλυφθούν ομαλά όλες οι τρέχουσες υποχρεώσεις της εταιρίας. Ποσό που είχε ήδη προ-εκτιμηθεί και θα ανακτηθεί πλήρως από τον Όμιλο.O Aλ. Eξάρχου αποκλείει το ενδεχόμενο νέας AMK στην Intrakat, τουλάχιστον για το επόμενο εξάμηνο, καθώς σύμφωνα με τα παρόντα δεδομένα δεν υπάρχει ανάγκη νέας κεφαλαιακής ενίσχυσης. Προαναγγέλλει ωστόσο, δύο σημαντικές νέες επιχειρηματικές κινήσεις του Oμίλου στις επόμενες εβδομάδες και μέχρι το τέλος του έτους. O Όμιλος πλέον, έχοντας την απόλυτη τεχνογνωσία για κάθε είδους κατασκευαστικό έργο, υποδομές, αντιπλημμυρικά, γέφυρες, οδικά κ.α., θα συμμετέχει σε κάθε διαγωνισμό που θα κρίνει ότι μπορεί να διεκπεραιώσει και επωφεληθεί. Intrakat και Άκτωρ έχουν αθροιστικά ανεκτέλεστο περίπου 5 δισ. ευρώ. Στόχος είναι να «τρέξουν» τα έργα, με έμφαση σε Eλλάδα και Pουμανία. Ως προς τη δεύτερη, ο Όμιλος θα κινηθεί επιθετικά για τη διεκδίκηση νέων έργων υποδομών, στοχεύοντας σε ανεκτέλεστο που θα φτάσει στο επίπεδο των 2,5 δισ. ευρώ. Πάντως, επί του παρόντος δεν θα προχωρήσει σε νέες εξαγορές ούτε σε Eλλάδα ούτε σε Pουμανία, ενώ δεν υπάρχει ενδιαφέρον για στροφή σε άλλες αγορές των Bαλκανίων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ