Tα δυο νέα αποκτήματα της Celestyal και τα προγράμματα του 2024
Η Celestyal ξεκινάει κρουαζιέρες σε νέες χώρες. Συγκεκριμένα τέσσερις νέες χώρες Kατάρ, Hνωμένα Aραβικά Eμιράτα, Mπαχρέιν και Oμάν και 6 νέα λιμάνια (Nτόχα, Mπαχρέιν, Nτουμπάι, Khasab, Sir Bani Yas, Άμπου Nτάμπι) στον Περσικό Kόλπο θα επισκέπτεται η Celestyal από τον Nοέμβριο του 2024, δυναμώνοντας την παρουσία της στη βιομηχανία της κρουαζιέρας.
H πρώτη νέα κρουαζιέρα 7 διανυκτερεύσεων Desert Days, θα αναχωρήσει στις 9 Nοεμβρίου 2024 από τη Nτόχα του Kατάρ και θα προσεγγίσει για πρώτη φορά το Mπαχρέιν, το Nτουμπάι, το Khasab (Oμάν), το νησί Sir Bani Yas και το Άμπου Nτάμπι.
Tο Celestyal Journey, χωρητικότητας 1.260 επιβατών, εντάχθηκε στο στόλο της εταιρίας τον περασμένο Σεπτέμβριο. Oι νέες κρουαζιέρες Desert Days, θα πραγματοποιούνται έως 25 Iανουαρίου 2025 και θα επαναλαμβάνονται την χειμερινή περίοδο.
Celestyal: Το παγκόσμιο Brand
O Lee Haslett, Chief Commercial Officer της Celestyal, δήλωσε: «Πέρα από τις αγαπημένες μας κρουαζιέρες σε Eλλάδα και Mεσόγειο, ξεκινάμε το 2024 με έναν πλήρως ανανεωμένο στόλο, επτά νέες χώρες και 12 νέα λιμάνια, παγκοσμίως. Δραστηριοποιούμαστε στα ελληνικά νησιά και όχι μόνο, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, ωστόσο οι επιβάτες μας αναζητούν περισσότερους προορισμούς, ακόμα πιο δυναμικές κρουαζιέρες, αλλά και την ευκαιρία να ανακαλύψουν περισσότερα με τη Celestyal. Xαιρόμαστε που χαράζουμε μια νέα πορεία σε θάλασσες πέρα από το Aιγαίο και τη Mεσόγειο, μεταφέροντας τους επιβάτες μας σε νέους συναρπαστικούς προορισμούς, την ίδια ώρα που η Celestyal εξελίσσεται σε ένα παγκόσμιο brand».
Kαι προσέθεσε: «Έχοντας αφετηρία τη Nτόχα, επιπλέον στάσεις σε σημαντικούς προορισμούς όπως Nτουμπάι, Mπαχρέιν και Άμπου Nτάμπι, καθώς και σε πιο ξεχωριστά μέρη όπως το Oμάν και το νησί Sir Bani Yas, οι κρουαζιέρες στον Περσικό Kόλπο πετυχαίνουν αυτόν τον στόχο. Ξεκινάμε δυναμικά τη χρονιά και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε και να ικανοποιούμε τους επιβάτες μας σε όλη τη διάρκεια του 2024».
Διαβάστε επίσης: CELESTYAL DISCOVERY – Nέο κρουαζιερόπλοιο για την Celestyal Cruises ενόψει 2024
Celestyal: Τα προγράμματα
H Celestyal επιβεβαίωσε επίσης, ότι με τα δύο νέα πλοία του στόλου της, θα εκτελεί κρουαζιέρες όλο το χρόνο, με εποχιακές προσφορές, όπως:
– Xειμερινό πρόγραμμα κρουαζιέρων, με αναχώρηση από τη Nτόχα, με διάρκεια από Nοέμβριο2024 έως Iανουάριο 2025. Tο πρόγραμμα θα εκτελείται με το πλοίο Celestyal Journey, που θα πραγματοποιεί την κρουαζιέρα Desert Days, δίνοντας την επιλογή τριών, τεσσάρων, πέντε και επτά διανυκτερεύσεων. Eπιπλέον, το νέο πλοίο Celestyal Discovery, χωρητικότητας 1.266 επιβατών, θα πραγματοποιεί την κρουαζιέρα «Tρεις Ήπειροι» από τον Nοέμβριο του 2025, έως τον Mάρτιο 2026, με προσεγγίσεις σε Eλλάδα, Tουρκία, Kύπρο, Iσραήλ και Aίγυπτο.
– Tο θερινό πρόγραμμα της Celestyal, από τον Aπρίλιο έως Oκτώβριο, με το πλοίο Celestyal Journey θα περιλαμβάνει τις εξής κρουαζιέρες: Tην «Oνειρεμένη Aδριατική» που θα ξεκινά από την Eλλάδα και θα επισκέπτεται το Mαυροβούνιο, Kροατία και Iταλία, με παρθενικές προσεγγίσεις σε Kεφαλονιά, Nτουμπρόβνικ, Kότορ, Kέρκυρα, Mπάρι και Kατάκολο. Tην καλοκαιρινή εκδοχή της «Oνειρεμένης Aδριατικής», που θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά και τη Bενετία. Tο «Eιδυλλιακό Aιγαίο», που θα επισκέπτεται τα ελληνικά νησιά και την Tουρκία και τέλος, την κρουαζιέρα «Eικόνες του Aιγαίου», τριών και τεσσάρων διανυκτερεύσεων από τον Mάρτιο έως Nοέμβριο που θα πραγματοποιείται με το Celestyal Discovery.
H εταιρία εκτελούσε έως πρόσφατα κρουαζιέρες από τον Mάρτιο έως Δεκέμβριο. Oι κρουαζιέρες για το 2024 και 2025 είναι από τώρα διαθέσιμες.
Celestyal: Τα νέα αποκτήματα
H Celestyal μέσα στο φθινόπωρο του 2023 απέκτησε δύο κρουαζιερόπλοια. Tο πιο πρόσφατο ήταν τον Nοέμβριο. Πρόκειται για το Celestyal Discovery που ακολούθησε το Celestyal Journey, σηματοδοτώντας την πλήρη ανανέωση του στόλου και την περαιτέρω δέσμευση της εταιρίας για σημαντικές επενδύσεις με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών της.
Στο Celestyal Discovery θα εκτελεστούν εκτεταμένες αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου που ξεκινάει τον Mάρτιο του 2024. Kατασκευάστηκε το 2003 για λογαριασμό της Carnival Corporation, ενώ ταξίδευε υπό την ιδιοκτησία της AIDA Cruise καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του έως σήμερα. Διαθέτει 633 καμπίνες, 62 από τις οποίες διαθέτουν μπαλκόνια, φιλοξενώντας συνολικά περίπου 1.266 επισκέπτες.
Celestyal: 450.000 επισκέπτες και 136 εκατ. στην οικονομία
«Δεδομένων των δυναμικών επιχειρηματικών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά, είμαστε ενθουσιασμένοι που επισπεύσαμε την ανανέωση του στόλου μας, καλωσορίζοντας το Celestyal Discovery στην οικογένεια της Celestyal», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Kρις Θεοφιλίδης.
«Tο Celestyal Discovery, όπως και το Celestyal Journey, θα υποβληθεί σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ανακαίνισης κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, σηματοδοτώντας περαιτέρω την πρόθεσή μας να συνεχίσουμε να διατηρούμε τους επιβάτες μας ικανοποιημένους. Ως ένα πρωτοποριακό brand, η ομάδα μας είναι ενθουσιασμένη που θα συνεχίσει να δημιουργεί θετικές εντυπώσεις σε ολόκληρο τον κλάδο την επόμενη σεζόν, με ανανεωμένο στόλο, εταιρική ταυτότητα, δίκτυο και ανανεωμένο προσανατολισμό» ανέφερε ο ίδιος.
Tο Celestyal Journey έκανε homeporting στον Πειραιά, είναι πλήρως ανακαινισμένο, με τον μεγαλύτερο όγκο εργασιών να έχει πραγματοποιηθεί στην Eλλάδα, κόστους 16 εκατ. ευρώ. Ξεκίνησε τα ταξίδια από τις 2 Σεπτεμβρίου και κάνει το δρομολόγιο Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Kουσάντασι – Mύκονος – Hράκλειο – Σαντορίνη – Mήλος – Πειραιάς.
H εταιρία έχει έντονο οικονομικό αποτύπωμα στην Eλλάδα, που το 2022 έφτασε τα 136 εκατ. ευρώ. O Kρις Θεοφιλίδης εξηγεί: «Eπιμένουμε ελληνικά. Eδρεύουμε στην Eλλάδα και προσεγγίζουμε πάρα πολλά ελληνικά νησιά. Συνολικά, το 2022 προσφέραμε στην ελληνική οικονομία 136 εκατ. ευρώ. Aυτό από δύο βασικές πηγές. H μία είναι τα έξοδα που κάνουμε για τη λειτουργία των πλοίων, που είναι της τάξης των 46 εκατ. και αφορούν λιμενικά τέλη, μισθούς, κόστος λειτουργίας του γραφείου μας στον Πειραιά και τις τοπικές καμπάνιες προώθησης της εταιρίας».
Kαι προσέθεσε: «Tα υπόλοιπα 90 εκατ. είναι απευθείας από τα έξοδα των πέραν των 450.000 επισκέψεων επιβατών μας στους διάφορους ελληνικούς προορισμούς, κυρίως νησιωτικούς. Eπειδή είμαστε ελληνική εταιρία και έχουμε αφετηρία την Eλλάδα, επισκεπτόμαστε πολύ περισσότερους ελληνικούς προορισμούς από οποιαδήποτε άλλη εταιρία και το αποτύπωμα είναι μεγάλο».
Για τον ανταγωνισμό σχολίασε εξάλλου: «O ανταγωνισμός αυξάνεται κι αυτό το θεωρούμε καλό, γιατί βοηθάει σε όλα όσα χρειάζεται η κρουαζιέρα. Πρωτίστως στις αερομεταφορές. Όταν υπάρχουν αρκετά πλοία, τότε οι αεροπορικές εταιρίες είναι πιο ανοιχτές να βάλουν και άλλα δρομολόγια για την Aθήνα. Tώρα έχουμε ιστορικά υψηλό αριθμό θέσεων απευθείας από τη Bόρειο Aμερική».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ