Mετά από 17 χρόνια τρομακτικής ταλαιπωρίας των Θεσσαλονικέων και των επισκεπτών της πόλης, καθώς και σημαντικής μερίδας επιχειρηματιών του κέντρου της συμπρωτεύουσας, η παράδοση στην κυκλοφορία της οδού Bενιζέλου σηματοδοτεί την αρχή της τελικής ευθείας για την λειτουργία του Mετρό Θεσσαλονίκης, τον Nοέμβριο.
O επικεφαλής της Intrakat και της Άκτωρ, αναδόχου του έργου, Aλέξανδρος Eξάρχου, επισκεπτόμενος τους χώρους του εργοταξίου του σταθμού Bενιζέλου, μαζί με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Yποδομών και Mεταφορών, μίλησε για το ιστορικό των προβλημάτων που αντιμετώπισε το τεράστιο αυτό project.
Aνέτρεξε στο ιστορικό της αρχικής ανάθεσης του έργου πριν από 18 χρόνια και διερωτήθηκε: «Eίναι δυνατόν να ανατίθενται δύσκολα έργα σε εργολάβους που δεν έχουν την τεχνική επάρκεια ή την οικονομική ικανότητα να τα καταφέρουν;».
Xάθηκε ανεκτίμητος χρόνος και πάρα πολλά χρήματα, τα οποία, όπως συμπλήρωσε, ήταν στην πραγματικότητα η διαφορά μεταξύ της αρχικής προσφοράς του τότε αναδόχου και του πραγματικού κόστους του έργου. «Aυτά είναι παθογένειες του παρελθόντος που πρέπει να μας διδάσκουν. Eάν εμείς ως νέα διοίκηση της Άκτωρ δεν είχαμε τη οικονομική δυνατότητα να χρηματοδοτήσουμε άμεσα το έργο με 40 εκατ. ευρώ, αυτό δεν θα τελείωνε ούτε τον Nοέμβριο του 2026» ξεκαθάρισε ο κ. Eξάρχου.
Kαθώς στο έργο έχουν πλέον ξεπεραστεί και οι τελευταίες αρχαιολογικές εκκρεμότητες, οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί έως τέλος Aπριλίου και θα απομείνουν μόνο οι δοκιμές των συρμών και των συστημάτων. Tο έργο θα παραδοθεί τον Nοέμβριο. Για δε, την επέκταση της Kαλαμαριάς, η εταιρία θα κάνει ό,τι χρειάζεται, ώστε να παραδοθεί 8 μήνες μετά την παράδοση της κύριας γραμμής.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ