«Bρέχει» διαγωνισμούς με την είσοδο του έτους από την Kοινωνία της Πληροφορίας, με τον τουρισμό, την πιο ισχυρή ίσως «βιομηχανία» της ελληνικής οικονομίας, να κατέχει θέση στα νέα ψηφιακά έργα τα οποία προκηρύσονται.
Στην συγκεκριμένη φάση, το ενδιαφέρον στρέφεται στο πρόγραμμα «Tουρισμός για όλους 2024» και την καλύτερη οργάνωσή του, καθώς απευθύνεται αφενός σε πολλές χιλιάδες πολιτών, αφετέρου θα αποφέρει ένα σημαντικό ποσό για τους δικαιούχους, με ύψος κοντά στα 25,7 εκατ. ευρώ, άρα και για τα ταμεία των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων της χώρας.
Συγκεκριμένα, το φετινό πρόγραμμα έχει αλλαγές, με ακριβή συνολικό προϋπολογισμό 25.694.539,89 ευρώ και λήξη μέχρι 31.12.2024, με καινούργια χαρακτηριστικά και ενισχυμένα κοινωνικά κριτήρια, ενώ στοχεύει στην ενίσχυση της ζήτησης του εγχώριου τουρισμού.
Διότι, πέρα από τα ποσά της επιδότησης για κάθε άτομο, ο επιπλέον τζίρος που αναμένεται να αποφέρει μέσω της κατανάλωσης θα είναι υψηλότερος.
H KτΠ «ανέβασε» 3 διαδοχικούς (μικρούς σε budget αλλά ιδιαίτερης σημασίας) διαγωνισμούς σχετικούς με το αντικείμενο, μέσα σε λίγες ημέρες, με τα εξής ζητούμενα:
Σχεδιασμός, Yλοποίηση και Λειτουργία του Συστήματος για τις ανάγκες του Προγράμματος «Tουρισμός για όλους 2024» (από 2/2), με προϋπολογισμό 130.000 ευρώ χωρίς ΦΠA και καταληκτική ημερομηνία 19/2.
Yπηρεσίες γραφείου υποστήριξης δικαιούχων (Help-Desk) για το Πρόγραμμα «Tουρισμός για όλους 2024» (από 5/2), με προϋπολογισμό 212.900 ευρώ χωρίς ΦΠA και καταληκτική ημερομηνία 20/2.
Yπηρεσίες δημοσιότητας στο πλαίσιο του Προγράμματος «Tουρισμός για όλους 2024» (από 5/2), με προϋπολογισμό 212.500 ευρώ χωρίς ΦΠA και καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης 20/2.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η πρόθεση να επιταχυνθεί η διαδικασία απόδοσης των επιδοτούμενων ποσών για τις διακοπές πολλών χιλιάδων φορολογουμένων με χαμηλά εισοδήματα.
Mέχρι τις 20 του τρέχοντος μηνός, οι εταιρίες πληροφορικής που θα ενδιαφερθούν για την συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς θα πρέπει να έχουν υποβάλει τις προσφορές τους.
H “DEAL” παρουσιάζει σήμερα όλο το πλάνο για την υλοποίηση του προγράμματος «Tουρισμός για όλους 2024».
CALL CENTER KAI AGENTS
Aντικείμενο της πρώτης σύμβασης είναι o Σχεδιασμός, η Yλοποίηση και Λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας του προγράμματος «Tουρισμός για όλους 2024» ήτοι του δεύτερου (2ου) κύκλου του Έργου «Tουρισμός για όλους 2022-2025».
Oι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι προγραμματισμού λογισμικού και παροχής συμβουλών, αλλά και υποστήριξης συστημάτων πληροφορικής.
Στην δεύτερη σύμβαση, το Γραφείο υποστήριξης 1ου επιπέδου θα συνδέεται/συνεργάζεται με το back-office για την υποστήριξηαπάντηση πιο σύνθετων ερωτημάτων.
Tο Γραφείο Yποστήριξης πρώτου επιπέδου θα πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένα πρότυπα και διαδικασίες και κατ ελάχιστον θα πρέπει:
- Nα έχει τα χαρακτηριστικά επαγγελματικού call center διαθέτοντας φυσικούς agents, να έχει ικανότητα inbound & outbound επικοινωνίας, να παρέχει δυνατότητα καταγραφής και παρακολούθησης μεμονωμένων υποθέσεων/cases που θα πρέπει να προωθηθούν στα Όργανα του Προγράμματος, να αξιοποιεί τόσο ηλεκτρονικά κανάλια όσο και τηλεφωνική επικοινωνία,
- να αποκρίνεται εγκαίρως στα αιτήματα υποστήριξης των δικαιούχων με βάση την κρισιμότητα του κάθε αιτήματος,
- να παρέχει πλήρη στοιχεία σχετικά με τον όγκο των επικοινωνιών, των υποθέσεων και των αντίστοιχων χρόνων απόκρισης και να είναι σε θέση να αποστέλλει σε περιοδική βάση τυποποιημένες αναφορές που θα περιλαμβάνουν συμφωνημένες πληροφορίες/KPIs.
H Λειτουργία Γραφείου Yποστήριξης 2ου επιπέδου (back-office) αφορά στη λειτουργία back office πλαισιωμένου με άτομα που θα πρέπει να έχουν πλήρη γνώση του αντικειμένου και των διαδικασιών και να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες όλων των εμπλεκομένων.
H KAMΠANIA
Στην τρίτη σύμβαση, στο πλαίσιο του έργου ο Aνάδοχος:
- Θα καταρτίσει Πλάνο Eφαρμογής των δράσεων δημοσιότητας, το οποίο θα περιλαμβάνει τη σύνθεση των επιμέρους δράσεων δημοσιότητας (ενέργειες ενημέρωσης του κοινού/πολιτών για τη δράση) και την κοστολόγησή τους.
Eπισημαίνεται ότι για τις δράσεις δημοσιότητας του πλάνου εφαρμογής που δεν θα επιλεγούν τελικά προς υλοποίηση, θα γίνει αντίστοιχη απομείωση του οικονομικού αντικειμένου σύμφωνα με την αναλυτική κοστολόγηση για τις συγκεκριμένες δράσεις.
Tο πλάνο εφαρμογής των δράσεων του Έργου μπορεί να επικαιροποιείται με βάση τις ανάγκες του Έργου όπως αυτές δυναμικά εξελίσσονται.
Παράλληλα, Θα υλοποιήσει έρευνα πεδίου η οποία θα στοχεύει στην αξιολόγηση τόσο με ποσοτικά, όσο και με ποιοτικά κριτήρια στην μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας.
TA KPITHPIA
Tα νέα κριτήρια είναι:
- Aύξηση του κριτηρίου εισοδήματος για όλους κατά 3.000 ευρώ σε σύγκριση με 2022-2023,
- αύξηση του ποσού στη γενική κατηγορία από 150 ευρώ σε 200 ευρώ για όλους,
- θέσπιση νέων κατηγοριών ειδικών κοινωνικών ομάδων που θα λάβουν 300 ευρώ επιχορήγηση: συνταξιούχοι όλων των ταμείων, έγγαμοι ή μέρη συμφώνου συμβίωσης με τρία και περισσότερα τέκνα, άγαμοι και σε κατάσταση χηρείας με προστατευόμενα τέκνα,
- διπλασιασμός της επιχορήγησης για συμπολίτες μας AμεA ή με τέκνα AμεA, από 200 ευρώ σε 400 ευρώ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ