C3is Inc
Η C3is Inc του Χάρη Βαφειά είχε έσοδα από τις ναυλώσεις που ανήλθαν στα 28,7 εκατομμύρια δολάρια το 12μηνο μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2023, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο TCE ύψους 23.453 δολαρίων. Η εταιρία σημείωσε και καθαρό εισόδημα 5,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Υπήρξε αύξηση 7% στο καθαρό εισόδημα, που διαμορφώθηκε στα 5,6 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, από 3,3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.
Επίσης, η εταιρία είχε αύξηση 3% στο EBITDA σε 7,7 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, από 5,3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023. Επετεύχθη, επίσης, αύξηση 140% στο σύνολο ενεργητικού στις 31 Δεκεμβρίου 2023 σε σύγκριση με την 31η Δεκεμβρίου 2022.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η εταιρία ολοκλήρωσε δύο προσφορές μετοχών, δημιουργώντας συνολικά ακαθάριστα έσοδα 13 εκατομμυρίων δολαρίων, που αύξησαν το τρέχον ταμειακό υπόλοιπο σε περίπου 35,6 εκατομμύρια δολάρια.
Με βάση την τρέχουσα αγοραία αξία του στόλου, η καθαρή αξία ενεργητικού της εταιρίας εκτιμάται στα 50,45 εκατομμύρια δολάρια, ή 0,31 δολάρια ανά μετοχή, που αντιστοιχεί σε περίπου 10,3 φορές την τρέχουσα κεφαλαιοποίηση της εταιρίας.
Pyxis Tankers Inc.
Η Pyxis Tankers Inc. του Βαλέντιου Βαλεντή είχε καθαρά έσοδα καθ’ όλη τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, που διαμορφώθηκαν στα 45,5 εκατομμύρια δολάρια – μειωμένα κατά 12,9 εκατομμύρια δολάρια ή 22,1%, από τα 58,3 εκατομμύρια δολάρια που ήταν το 12μηνο του 2022.
Το καθαρό εισόδημα που θα αποδοθεί στους μετόχους για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, είναι 36,2 εκατομμύρια δολάρια ή 3,38 δολάρια ανά κοινή μετοχή.
Κατά τη διάρκεια του 2023, η εταιρία είχε συνολικό κέρδος από πωλήσεις πλοίων ύψους 25,1 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο περιλαμβάνει κέρδος 8 εκατομμυρίων δολαρίων από την πώληση του «Pyxis Malou» το πρώτο τρίμηνο του 2023 και κέρδος 17,1 εκατομμυρίων δολαρίων από την πώληση του «Pyxis Epsilon» το τέταρτο τρίμηνο.
Ο στόλος της Pyxis Tankers αποτελείται από πέντε σύγχρονα οικολογικά αποδοτικά δεξαμενόπλοια μεσαίου μεγέθους πετρελαϊκών προϊόντων και πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην. Τα τρία δεξαμενόπλοια MR2 έχουν μέση σταθμισμένη ηλικία περίπου 9,3 και η χωρητικότητα ανέρχεται στα 148.592 dwt.
Seanergy Maritime Holdings Corp.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. του Σταμάτη Τσαντάνη γνωστοποίησε τη διανομή τακτικού τριμηνιαίου μερίσματος ύψους 0,025 δολαρίων ανά μετοχή και έκτακτου μερίσματος ύψους 0,075 δολαρίων ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Για το 2023, ο καθαρός κύκλος εργασιών ήταν 110,2 εκατ. δολάρια, έναντι 125 εκατ. δολαρίων για το 2022. Τα καθαρά κέρδη και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη του 12μήνου ήταν 2,3 εκατ. δολάρια και 11,9 εκατ. δολάρια αντίστοιχα, σε σύγκριση με τα καθαρά κέρδη ύψους 17,2 εκατ. δολαρίων και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους 23,3 εκατ. δολαρίων για το 2022.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το 12μηνο ανήλθε σε 53 εκατ. δολάρια, έναντι 66,6 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2022. Το ημερήσιο TCE του στόλου ανήλθε στα 17.501 δολάρια για το 2023, σε σύγκριση με τα 20.040 δολάρια για το 2022. Ο μέσος όρος ημερήσιων λειτουργικών εξόδων του στόλου (OPEX) ανήλθε στα 6.879 δολάρια, έναντι 6.819 δολαρίων για το 2022.
Στις 31 Δεκεμβρίου του 2023 τα ταμειακά διαθέσιμα ανέρχονταν σε 24,9 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του τέταρτου τριμήνου ήταν 228,4 εκατ. δολάρια. Οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 232,6 εκατ. δολάρια, ενώ η αξία του στόλου ανήλθε στα 440 εκατ. δολάρια.
Diana Shipping Inc.
Η Diana Shipping Inc. της Σεμίραμις Παληού είχε καθαρό εισόδημα 9,4 εκατομμύρια δολάρια και καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε στους κοινούς μετόχους 7,9 εκατομμύρια δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Αυτό αντιστοιχεί σε καθαρό εισόδημα ύψους 25,7 εκατομμυρίων δολαρίων και σε καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε σε κοινούς μετόχους ύψους 24,2 εκατομμυρίων δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Τα κέρδη ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο του 2023 ήταν 0,08 δολάρια, σε σύγκριση με τα κέρδη ανά μετοχή 0,28 δολάρια το ίδιο τρίμηνο του 2022. Τα έσοδα από τις χρονοναυλώσεις ήταν 60 εκατομμύρια δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με 75,7 εκατομμύρια δολάρια το ίδιο τρίμηνο του 2022. Η μείωση των εσόδων οφείλεται στη μείωση των μέσων τιμών ναύλωσης. Αυτή η μείωση αντισταθμίστηκε εν μέρει από τις αυξημένες ημέρες ναύλωσης που προέκυψαν από τις εξαγορές πλοίων.
Τα καθαρά έσοδα για το 2023 ανήλθαν στα 49,8 εκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους ανήλθαν στα 44,1 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό αντιστοιχεί σε καθαρό εισόδημα ύψους 119,1 εκατομμυρίων δολαρίων και σε καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε σε κοινούς μετόχους ύψους 113,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το 2022. Τα έσοδα από τις ναυλώσεις για το 2023 ήταν 262,1 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 290 εκατομμύρια δολάρια το 2022. Τα κέρδη ανά μετοχή ήταν 0,44 δολάρια.
Το μέρισμα σε μετρητά θα καταβληθεί στις 12 Μαρτίου 2024 σε όλους τους μετόχους που θα τις κατέχουν έως 5 Μαρτίου 2024. Η εταιρία έχει σε κυκλοφορία 115.996.291 κοινές μετοχές. Στις 16 Φεβρουαρίου 2024 είχαν ασκηθεί 1.940.736 δικαιώματα αγοράς μετοχών.
Dynagas LNG Partners
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρία Dynagas του Γιώργου Προκοπίου διαμόρφωσε στο τέλος του Δεκεμβρίου 2023 ρευστότητα 73,8 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ στο τελευταίο τρίμηνο είχε κέρδη 10,5 εκατομμύρια δολάρια, από 11,6 εκατομμύρια δολάρια, παρά το γεγονός ότι τα έσοδα αυξήθηκαν στα 37 εκατομμύρια δολάρια, από 35 εκατομμύρια δολάρια.
Ο στόλος αποτελείται από οκτώ πλοία, τα οποία όλα βρίσκονται σε μακροπρόθεσμες ναυλώσεις και καθένα έφερε στα ταμεία της εταιρίας περίπου 70.000 δολάρια την ημέρα, από 62.700 δολάρια την ημέρα για την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τα λειτουργικά έξοδα σκαφών του τριμήνου ανήλθαν στα 8,4 εκατομμύρια δολάρια, από 7,8 εκατομμύρια δολάρια, λόγω της αύξησης του κόστους συντήρησης των πλοίων. Η Dynagas LNG Partners, όπως δηλώθηκε, βρίσκεται σε συμφωνία αναχρηματοδότησης των δανείων της, καθώς πλησιάζει η λήξη δανείων ύψους 345 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η United Maritime του Σταμάτη Τσαντάνη έδωσε συνολικά μερίσματα ύψους 1,375 δολαρίων ανά μετοχή ή 10,7 εκατ. δολαρίων από τον Νοέμβριο του 2022 ή περίπου το 45% της κεφαλαιοποίησης της εταιρίας. Εγιναν συνολικές επαναγορές κοινών μετοχών ύψους περίπου 6,7 εκατ. δολαρίων, σε μέση τιμή 1,87 δολάρια ανά μετοχή από το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Πραγματοποιήθηκε επένδυση ύψους 144 εκατ. δολαρίων το 2023 για την απόκτηση επτά πλοίων ξηρού φορτίου και σημειώθηκαν έσοδα ύψους 37,5 εκατ. δολαρίων από την πώληση του τελευταίου δεξαμενόπλοιου.
Ολοκληρώθηκε η χρηματοδότηση 30 εκατ. δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο του 2023, προσθέτοντας 6,8 εκατ. δολάρια επιπλέον ρευστότητας στην εταιρία, ενώ έγινε συμφωνία για νέο sale and leaseback ύψους 13,8 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η United Maritime Corporation θα διανείμει ένα τριμηνιαίο μέρισμα 0,075 δολαρίων ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Για το 2023, ο καθαρός κύκλος εργασιών ήταν 36,1 εκατ. δολάρια και το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 18,9 εκατ. δολάρια. Τα καθαρά έσοδα και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη του 12μήνου ήταν 0,2 εκατ. δολάρια και 2,8 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Το ημερήσιο TCE του στόλου ανήλθε στα 15.380 δολάρια.
Euroseas Ltd.
Η Euroseas Ltd. του Αριστείδη Πίττα είχε κατά το τέταρτο τρίμηνο συνολικά καθαρά έσοδα 49,1 εκατομμύρια δολάρια και καθαρό εισόδημα 24,7 εκατομμυρίων δολάρια ή 3,58 δολάρια ανά μετοχή. Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα για την περίοδο ήταν 25 εκατομμύρια δολάρια ή 3,62 ανά μετοχή.
Κατά μέσο όρο, η εταιρία διαχειρίστηκε 19 πλοία, κερδίζοντας κατά μέσο όρο ισοδύναμο ναύλωσης 29.266 δολάρια την ημέρα. Το τριμηνιαίο μέρισμα είναι 0,60 δολάρια ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, καταβλητέο στις 15 Μαρτίου 2024 στους μετόχους της εταιρείας στις 8 Μαρτίου 2024.
Η εταιρία έχει επαναγοράσει 400.705 κοινές μετοχές στην ανοιχτή αγορά, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 5,5% των μετοχών σε κυκλοφορία, για συνολικά περίπου 8,2 εκατομμύρια δολάρια, στο πλαίσιο του σχεδίου επαναγοράς μετοχών έως 20 εκατομμυρίων δολαρίων που ανακοινώθηκε τον Μάιο του 2022.
Σημαντικά σημεία για ολόκληρο το έτος 2023: Τα συνολικά καθαρά έσοδα ήταν 189,4 εκατ. δολάρια και το καθαρό εισόδημα διαμορφώθηκε στα 114,5 εκατομμύρια δολάρια ή 16,53 δολάρια ανά μετοχή. Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για την περίοδο ήταν 103,9 εκατομμύρια δολάρια ή 14,99 δολάρια και 14,98 δολάρια ανά μετοχή.
Stealthgas
Η Stealthgas του Χάρη Ν. Βαφειά είχε καθαρά έσοδα 51,9 εκατομμύρια δολάρια το δωδεκάμηνο, που σημαίνει αύξηση 51% σε σύγκριση με πέρυσι, η οποία αντιστοιχεί σε βασικό EPS 1,38 δολαρίων. Η ισχυρή κερδοφορία συνεχίστηκε για το τέταρτο τρίμηνο, με καθαρό εισόδημα 8,9 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχεί σε βασικό EPS 0,25 δολαρίων.
Επίσης, από την εταιρία τονίστηκε ότι το 66% των ημερών στόλου για το 2024 είναι εξασφαλισμένο με ναυλώσεις περιόδου, με τις συνολικές ημέρες απασχόλησης του στόλου για όλες τις επόμενες περιόδους να αποφέρουν πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια σε συμβατικά έσοδα.
Η εταιρία επαναγόρασε 2,01 εκατ. μετοχές κατά το τέταρτο τρίμηνο. Μέχρι σήμερα, 3,9 εκατομμύρια μετοχές έχουν εξαγοραστεί, που είναι περισσότερο από το 10% των μετοχών που κυκλοφορούν, για συνολικά 19,1 εκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο του προγράμματος επαναγοράς μετοχών 25 εκατομμυρίων δολαρίων.
Μειώθηκε το χρέος το 2023 κατά 153,6 εκατομμύρια δολάρια – από 277,1 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2022, σε 123,5 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2023. Η εταιρία διατηρεί μετρητά και ισοδύναμα μετρητών ύψους 83,8 εκατομμυρίων στις 31 Δεκεμβρίου 2023, δίνοντας τη δυνατότητα να μειώσει περαιτέρω το χρέος. Κατά μέσο όρο, η εταιρία είχε 27 πλοία το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, σε σύγκριση με 34 πλοία για την ίδια περίοδο του 2022.
Τα έσοδα για το 12μηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ανήλθαν στα 143,5 εκατομμύρια δολάρια και ήταν μειωμένα κατά 9,3 εκατομμύρια δολάρια ή 6% σε σύγκριση με έσοδα 152,8 εκατομμύρια δολάρια για το 12μηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022, κυρίως λόγω της μείωσης του μεγέθους του στόλου.
Το κέρδος από την πώληση πλοίων για το 12μηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ήταν 7,6 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο οφειλόταν κυρίως στην πώληση επτά πλοίων της εταιρίας, ενώ η ζημιά από την πώληση πλοίων για το 12μηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ήταν 0,4 εκατομμύρια δολάρια, λόγω της πώλησης τριών από τα πλοία της εταιρίας το 2022.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή εταιρία Danaos Corporationτου Γιάννη Κούστα διαμόρφωσε κέρδη κατά το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους 149,921 εκατ. δολάρια. Η κερδοφορία της εταιρίας για όλο το 2023 ανήλθε στα 576,299 εκατ. δολάρια, έναντι 559,210 εκατ. δολαρίων το 2022.
Κατά το τέταρτο τρίμηνο -και ειδικότερα τον μήνα Δεκέμβριο- η εταιρία Danaos πρόσθεσε στον στόλο της το έβδομο Capesize, με αποτέλεσμα η συνολική χωρητικότητα του στόλου Capesizes να προσεγγίσει σε χωρητικότητα τα 1.231.157 dwt.
Επισημαίνεται ότι τον μήνα Φεβρουάριο του 2024 εξασφαλίστηκε συμφωνία για την απόκτηση επιπλέον δύο Capesizes, συνολικής χωρητικότητας 354.579 dwt.
Επίσης, τον ίδιο μήνα η εταιρία του Γιάννη Κούστα προχώρησε στην προσθήκη δύο containerships, μεταφορικής ικανότητας 8.258 TEUs, στο υπάρχον orderbook, που σύμφωνα με τον προγραμματισμό θα παραδοθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2006 και το πρώτο τρίμηνο του 2007. Τα πλοία θα ναυπηγηθούν από τα ναυπηγεία Yangzijiang.
Τα υπό ναυπήγηση πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρίας ανέρχονται σε 12, με συνολική μεταφορική ικανότητα 91.430 TEUs. Από τα 12 πλοία, τα έξι πλοία αναμένεται να παραδοθούν το 2024, δύο το 2025, τρία πλοία το 2026 και ένα το 2027.
Toro
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρία Toro του Πέτρου Παναγιωτίδη συγκέντρωσε 156 εκατομμύρια δολάρια από πωλήσεις δεξαμενόπλοιων και άλλα έσοδα. Η εταιρία, η οποία έχει έδρα την Κύπρο, κατέγραψε επίσης σημαντικά κέρδη κατά το τέταρτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Επίσης, η εταιρία γνωστοποίησε ότι η ρευστότητά της αυξήθηκε κατά 113,1 εκατ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, φτάνοντας τα 155,6 εκατ. δολάρια.
Αναλυτικότερα, η εταιρία πούλησε έξι δεξαμενόπλοια πέρυσι, με καθαρό κέρδος 99 εκατομμύρια δολάρια. Τον περασμένο μήνα η Toro ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να πωλήσει το aframax/LR2 «Wonder Sirius» 115.300 dwt, κατασκευής 2005, σε τρίτο μέρος για 33,8 εκατομμύρια δολάρια. Το πλοίο θα παραδοθεί με κέρδος 20,9 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ