Τον ΟΛΠ ξεχωρίζει ο Κινέζος πρέσβης ως κορυφαίο σημείο της διμερούς ναυτιλιακής συνεργασίας Κίνας – Ελλάδας, έργο το οποίο χαρακτηρίζει εμβληματικό (flagship project).
Από τότε που ανέλαβε τη λειτουργία του ΟΛΠ η Cosco έχει επιτύχει εξαιρετικές οικονομικές επιδόσεις, καθιστώντας τον το κορυφαίο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο, το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στην Ευρώπη και το μεγαλύτερο λιμάνι πορθμείων στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλέστηκε.
Συμπλήρωσε ακόμα τα εξής:
Το 2023 ο ΟΛΠ κατέγραψε συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων ύψους 5,1 εκατομμυρίων TEUs, με διακίνηση ρολ-ον/Ρολ-οφ (Ro-Ro) 320.000 οχημάτων.
Το λιμάνι έχει φιλοξενήσει 7.610 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων και εξυπηρέτησε 1,48 εκατομμύρια επιβάτες.
Η ακτοπλοΐα έχει εξυπηρετήσει συνολικά 16,15 εκατομμύρια επιβάτες και έχει μεταφέρει 2,88 εκατομμύρια οχήματα.
Με τη συνεχή επέκταση και ενίσχυση των δραστηριοτήτων σε διάφορους τομείς, τα έσοδα και τα συνολικά κέρδη της εταιρίας σημείωσαν, επίσης, εξαιρετικά αποτελέσματα, σημειώνοντας ιστορικά ρεκόρ συνολικών κερδών για τρία συνεχόμενα έτη.
Ταυτόχρονα, η Cosco κατέβαλε σωρευτικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο για τέλη παραχώρησης και φόρους, αύξησε τα μερίσματα των εισηγμένων εταιριών κατά 12 φορές, δημιούργησε άμεσα 4.300 θέσεις εργασίας, έμμεσα 12.000 θέσεις εργασίας για την Ελλάδα και ενίσχυσε το ελληνικό ΑΕΠ κατά 1,56 ποσοστιαίες μονάδες.
Με τις κοινές προσπάθειες και των δύο πλευρών, ο ΟΛΠ ενίσχυσε σημαντικά το καθεστώς της Ελλάδας ως πύλης που συνδέει τη στεριά και τη θάλασσα και επικοινωνεί μεταξύ Ευρώπης και Ασίας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ