Τι απαντά η Τεχνητή Νοημοσύνη
Πλήθος ευκαιριών στις επιχειρήσεις να έρθουν πιο κοντά στο κοινό τους, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να αποκτήσουν μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία παρέχει η υπηρεσία του digital marketing (της ψηφιακής διαφήμισης στο διαδίκτυο), σύμφωνα με την απάντηση που έδωσε η A.I. (Τεχνητή Νοημοσύνη) στο σχετικό ερώτημα της «DEALnews».
Σύμφωνα με την Artificial Intelligence (την εφαρμογή AI Chat, που υποστηρίζεται από το GPT-4) το διαδικτυακό μάρκετινγκ προσφέρει πολυάριθμες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό-στόχο. Με ποιους τρόπους; Αναλυτικά, η απάντηση της A.I. στο ερώτημα της «DEALnews» έχει ως εξής:
Ερ.: Το διαδικτυακό μάρκετινγκ έχει πλέον μια ισχυρή παρουσία στο εμπόριο. Πώς μπορεί ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης να εκμεταλλευτεί το ψηφιακό μάρκετινγκ και ποια οφέλη μπορεί να έχει;
Απ.: Το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει πολυάριθμες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό-στόχο που επιθυμούν. Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί να επωφεληθεί από το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει:
1. Στοχευμένη διαφήμιση: Οι πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να στοχεύουν συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές, διασφαλίζοντας ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ προσεγγίζουν το σωστό κοινό. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε οικονομικά αποδοτική διαφήμιση και βελτιωμένα ποσοστά μετατροπών.
2. Αυξημένη απήχηση: Μέσω των καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι μηχανές αναζήτησης και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, οι επιχειρήσεις μπορούν να επεκτείνουν την προσέγγισή τους σε ένα παγκόσμιο κοινό, ξεπερνώντας γεωγραφικά εμπόδια και προσεγγίζοντας πιθανούς πελάτες ανεξαρτήτως τοποθεσίας.
3. Δεδομένα βάσει… δεδομένων: Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συλλέγουν και να αναλύουν δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τις αλληλεπιδράσεις των πελατών, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να ενημερώσουν τις μελλοντικές στρατηγικές μάρκετινγκ και τη λήψη αποφάσεων.
4. Σχέση κόστους – αποτελεσματικότητας: Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να είναι πιο οικονομικό, προσφέροντας μια ποικιλία επιλογών φιλικών προς τον προϋπολογισμό, όπως διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ, μάρκετινγκ περιεχομένου και προωθήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
5. Μετρήσιμα αποτελέσματα: Οι προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να παρακολουθηθούν και να μετρηθούν σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αξιολογήσουν την επιτυχία των καμπανιών τους και να κάνουν προσαρμογές, όπως απαιτείται, για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
6. Δημιουργία επωνυμίας: Μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, να εδραιώσουν την εξουσία τους στον κλάδο τους και να δημιουργήσουν μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας μέσω συνεπών μηνυμάτων και περιεχομένου υψηλής ποιότητας.
7. Ευελιξία και προσαρμοστικότητα: Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να προσαρμοστούν και να ενημερωθούν ανάλογα με τις αλλαγές της αγοράς, τα σχόλια του κοινού και τα δεδομένα απόδοσης, επιτρέποντας ευέλικτες και ανταποκρινόμενες καμπάνιες μάρκετινγκ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ