Η AS Company στρέφεται προς την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά βρεφικών ειδών και εξοπλισμού, υιοθετώντας μια στρατηγική που συνδυάζει την ανάπτυξη ιδιωτικών σημάτων με την εξαγορά δικαιωμάτων διανομής για δημοφιλείς μάρκες.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, έως το τέλος του Ιουλίου, η εταιρεία αναμένεται να έχει ολοκληρώσει συμφωνίες για την απόκτηση δικαιωμάτων διανομής για διάφορα brands.
Παράλληλα, η AS Company δρομολογεί την ανάπτυξη και προώθηση δικών της σημάτων, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις εξαγωγικές αγορές. Η στροφή προς τα ιδιωτικά σήματα αναμένεται να προσφέρει στην εταιρεία υψηλότερα περιθώρια κέρδους.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η AS Company βρίσκεται σε συζητήσεις με την ιταλική Artsana Spa για την αντιπροσώπευση των σημάτων Chicco και Boppy στην Ελλάδα και την Κύπρο. Επιπλέον, η εταιρεία φέρεται να διαπραγματεύεται με την ολλανδική Maxi Miliaan BV (Dorel) για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων διανομής των προϊόντων Bébé Comfort και Safety First στην Ελλάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η AS Company έχει ήδη υπογράψει συμφωνητικό ύψους 1,7 εκατομμυρίων ευρώ με την Β. & Μ. Σκαρμούτσος ΑΕ, η οποία μέχρι πρότινος αποτελούσε τον αποκλειστικό διανομέα των εν λόγω προϊόντων. Η συμφωνία προβλέπει την εξαγορά των υφιστάμενων αποθεμάτων της Σκαρμούτσος.
Επιπλέον, η AS Company εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης της στρατηγικής εξαγορών και στην αγορά της Ρουμανίας, με την υλοποίηση αντίστοιχων συμφωνιών σε δεύτερο χρόνο.
Η υιοθέτηση της νέας στρατηγικής αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της AS Company στην αγορά βρεφικών ειδών και εξοπλισμού, προσφέροντας παράλληλα ευκαιρίες για ανάπτυξη και κερδοφορία.