Η Παπουτσάνης υιοθετεί μια στρατηγική που εστιάζει σε τρεις πυλώνες: μείωση κόστους, αύξηση παραγωγικότητας και στροφή σε βιώσιμα προϊόντα. Στόχος της εταιρείας είναι η ανάπτυξη του brand Αρκάδι και η βελτίωση των επιδόσεων στο β’ εξάμηνο του 2024, παρά τις αυξημένες τιμές πρώτων υλών και μεταφορικών.
Παρά τις δυσκολίες που προκαλεί η διαταραχή στις μεταφορές λόγω της έντασης στη Μέση Ανατολή, η Παπουτσάνης παραμένει αισιόδοξη. Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Μενέλαος Τασόπουλος, βασίζει την αισιοδοξία του στις νέες συνεργασίες που υλοποιούνται, τόσο με πολυεθνικές όσο και με μικρότερες εταιρείες.
Η ολοκλήρωση του προηγούμενου επενδυτικού πλάνου τριετίας, ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ, δημιούργησε την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50%) για την υλοποίηση νέων συνεργασιών.
Επιπλέον, η εταιρεία δρομολογεί νέες επενδύσεις ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων 1 εκατομμύριο ευρώ αφορά επένδυση σε φωτοβολταϊκά, η οποία αναμένεται να καλύψει περίπου το 30% των αναγκών των εγκαταστάσεων στη Ριτσώνα.
Στόχος των επενδύσεων είναι η αύξηση της παραγωγικότητας, η διεύρυνση της γκάμας προϊόντων και η ενίσχυση της παραγωγής, με έμφαση στην ανάπτυξη μεγάλων μπουκαλιών και συσκευασιών για τα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Παπουτσάνης, η οποία δραστηριοποιείται κατά 40% σε παραγωγές για τρίτους, προσθέτει συχνά στις εγκαταστάσεις της τεχνολογικό εξοπλισμό και γραμμές παραγωγής.
Συνολικά, η Παπουτσάνης εμφανίζεται με δυναμική και αισιοδοξία για το μέλλον, έχοντας ως όχημα την υλοποίηση μίας στρατηγικής που εστιάζει στην ανάπτυξη, την βελτιστοποίηση και την στροφή προς βιώσιμες πρακτικές.
Η Παπουτσάνης ενισχύει τα σήματά της και εστιάζει στην ανάπτυξη
Η εταιρεία Παπουτσάνης δίνει έμφαση στα δικά της προϊόντα, με στόχο την αύξηση του μεριδίου τους από 35% σε 50% του κύκλου εργασιών. Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη 19% στο α’ εξάμηνο του 2024, χάρη στην επιτυχία του brand Αρκάδι.
Η εξαγορά του Αρκάδι έφερε την Παπουτσάνης σε νέες κατηγορίες, όπως τα είδη φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων, όπου η εταιρεία σημειώνει αύξηση πωλήσεων 73%. Στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της κατηγορίας με νέα προϊόντα, χωρίς να υπάρξει είσοδος σε βιομηχανικά καθαριστικά.
Η Παπουτσάνης γνωρίζει τον ανταγωνισμό από τις πολυεθνικές, αλλά στηρίζει το Αρκάδι και δεσμεύεται για δίκαιες τιμές. Ήδη, η εταιρεία έχει ξεκινήσει εξαγωγές Αρκάδι σε Κύπρο και Βαλκάνια, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη.
Συνολικά, η Παπουτσάνης παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων 7% στην Ελλάδα στο α’ εξάμηνο, με αύξηση μεριδίου για τα προϊόντα περιποίησης Παπουτσάνης σε μια αγορά που αναπτύσσεται με χαμηλότερους ρυθμούς.