Η Hondos Center, με 74 πολυκαταστήματα σε όλη την Ελλάδα, βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης και ενίσχυσης, με τη νέα γενιά της οικογένειας Χόντου να ηγείται.
Η αλυσίδα, παρά τις απώλειες και τις δυσκολίες των τελευταίων ετών, αφήνει πίσω τις κρίσεις και επιστρέφει στην κανονικότητα, με αύξηση πωλήσεων και βελτίωση αποτελεσμάτων.
Ανάπτυξη σε περιβάλλον ανταγωνισμού
Παρά τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από εγχώριες και ξένες αλυσίδες, η Hondos Center διατηρεί τη δυναμική της, εστιάζοντας σε κατηγορίες όπως τα καλλυντικά χαμηλού κόστους, όπου η ζήτηση παραμένει υψηλή. Η αλυσίδα αντιμετωπίζει παράλληλα τις πληθωριστικές πιέσεις και την αβεβαιότητα που επικρατεί στο λιανεμπόριο.
Πένθος και αναδιοργάνωση
Η απώλεια του Φρειδερίκου Χόντου το 2021 και του Γιάννη Χόντου το 2020 άφησαν ένα μεγάλο κενό στην οικογένεια και την επιχείρηση. Ο Φρειδερίκος Χόντος, άξιο στέλεχος με ηγετικούς ρόλους, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της αλυσίδας. Η επόμενη γενιά, με τους Αλέξανδρο, Δημήτρη, Νικόλαο και Στέφανο Χόντο, αναλαμβάνει τα ηνία, πλαισιώνοντας τους Κώστα και Αργύρη Χόντο.
Διαίρεση αρμοδιοτήτων και συνεργασία
Από την ίδρυσή της, η Hondos Center λειτουργούσε με διαχωρισμό αρμοδιοτήτων, με κάθε αδελφό Χόντου να ελέγχει διαφορετικές περιοχές και καταστήματα. Η στρατηγική αυτή απέφερε καρπούς, αποφεύγοντας οικογενειακές έριδες. Παράλληλα, υιοθετήθηκε κοινή πολιτική σε θέματα προμηθευτών, συνεργασιών και προώθησης, αξιοποιώντας τη διαπραγματευτική ισχύ του πανελλαδικού δικτύου.
Επόμενα βήματα
Η Hondos Center, με την ηγεσία της νέας γενιάς, στρέφεται προς το μέλλον με αισιοδοξία. Η αλυσίδα εστιάζει στην ανάπτυξη, την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της και στην προσφορά ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες της.