Η Meat House, θυγατρική της Ελληνικής Χαρτοβιομηχανίας Γλάρος και συμφερόντων της οικογένειας Σκλαβενίτη, σημείωσε εντυπωσιακά αποτελέσματα το 2023. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο ΓΕΜΗ, η εταιρεία επεξεργασίας και τυποποίησης κρέατος σχεδόν τετραπλασίασε τα καθαρά κέρδη της, ενώ παράλληλα διπλασίασε τον κύκλο εργασιών της.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Meat House αυξήθηκαν κατά 34,68% το 2023, φτάνοντας τα 32,5 εκατομμύρια ευρώ. Αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση των συνολικών εσόδων κατά 34,57%.
Η σημαντικότερη, όμως, εξέλιξη αφορά τα καθαρά κέρδη προ φόρων, τα οποία αυξήθηκαν κατά 223,18% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τα 800.000 ευρώ.
Επίσης, τα συνολικά έξοδα της χρήσεως 2023 ανήλθαν στο ποσό των 31.722.781,24 ευρώ έναντι 23.921.372,36 ευρώ της προηγουμένης χρήσεως 2022 (αύξηση 32,61% ). Το κόστος πωληθέντων ανήλθε στο ποσό των 30.431.269,74 ευρώ έναντι ποσού 23.001.711,95 ευρώ της προηγουμένης χρήσεως 2022 (αύξηση 32,30%). Οι λοιπές δαπάνες ανήλθαν στο ποσό των 1.291.511,51 ευρώ έναντι ποσού 919.660,41 ευρώ της προηγουμένης χρήσεως 2022 (αύξηση 40,43%).
Για το guidance του 2024 η Meat House εκτιμά ότι θα κλείσει άλλη μια χρονιά με κέρδη, εδραιώνοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της στην αγορά κρέατος. Έχοντας ιδρυθεί το 2016, η εταιρεία συνεχίζει την ανοδική της πορεία, επιβεβαιώνοντας την κυρίαρχη θέση των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης στο λιανεμπόριο τροφίμων. Στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας είναι να ενταθούν οι προσπάθειες για την «επίτευξη νέων, υψηλότερων στόχων, για τη Χρήση 2024 και για τις επόμενες».
Σύμφωνα με την εταιρεία, η εντυπωσιακή αυτή ανάπτυξη οφείλεται τόσο στην αύξηση των πωλήσεων όσο και στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους.
Η Meat House, που ιδρύθηκε το 2016, συνεχίζει την ανοδική της πορεία, ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά κρέατος και αξιοποιώντας τις συνέργειες με τον όμιλο Σκλαβενίτη.