Η εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ TWENTY 4 SHOPEN από την Motor Oil σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον ενεργειακό κολοσσό, ο οποίος επεκτείνει σταδιακά την παρουσία του σε κλάδους πέρα από τα καύσιμα.
Η κίνηση αυτή, σε συνδυασμό με την είσοδο της εταιρείας στον χώρο της εστίασης μέσω των Costa Coffee και της αγοράς των φαρμακείων με την εξαγορά της Cipharma one IKE, αποτυπώνει μια στρατηγική διαφοροποίησης, ακολουθώντας τις τάσεις που παρατηρούνται παγκοσμίως στον ενεργειακό τομέα.
Η σχέση της Motor Oil με τον κλάδο των σούπερ μάρκετ έχει ρίζες στο παρελθόν, μέσω της συνεργασίας της με την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει επιλέξει να αναπτύξει αυτόνομα το δίκτυο των καταστημάτων ευκολίας της, τα Smart Shop, τα οποία λειτουργούν τόσο εντός των πρατηρίων καυσίμων όσο και αυτόνομα, όπως αυτό στην Ηλιούπολη.
Πίσω από αυτήν την επέκταση βρίσκεται η Core Innovations, θυγατρική της Motor Oil, η οποία διαχειρίζεται επίσης το ηλεκτρονικό κατάστημα allSmart.gr και το χονδρεμπόριο τροφίμων. Η εταιρεία αυτή έχει ως στόχο να μετατρέψει τα πρατήρια καυσίμων σε one-stop shops, προσφέροντας στους πελάτες μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών.
Η στρατηγική αυτή αποκτά ιδιαίτερη σημασία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, καθώς ο χρόνος που απαιτείται για τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δίνει την ευκαιρία στους οδηγούς να πραγματοποιήσουν επιπλέον αγορές ή να απολαύσουν έναν καφέ.
Εκτός από τα σούπερ μάρκετ η Motor Oil επεκτείνει τη δραστηριότητά της και σε άλλους τομείς, όπως τα φαρμακεία (μέσω της Cipharma one IKE), τα καφέ (I love cafe και Costa Coffee) και τα πλυντήρια αυτοκινήτων (Plinto), ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην καθημερινότητα των καταναλωτών.