Toyota: Μειωμένα κατά 28% τα λειτουργικά κέρδη τριμήνου σε ετήσια βάση

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας στην Κίνα που θα ασχολείται με την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι τα τριμηνιαία κέρδη της μειώθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας στην Κίνα που θα ασχολείται με την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.

Τα αποτελέσματα της Toyota σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, που συνέταξε η LSEG:

Έσοδα: 12,39 τρισεκατομμύρια γιεν έναντι 12,1 τρισεκατομμυρίων γεν
Λειτουργικά κέρδη: 1,22 τρισεκατομμύρια γιεν έναντι 1,39 τρισεκατομμυρίων γεν

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σε όγκο πωλήσεων σημείωσε πτώση σχεδόν 28% σε ετήσια βάση στα λειτουργικά κέρδη κατά το τρίμηνο που έληξε τον Δεκέμβριο.

Τα αποτελέσματα σηματοδοτούν τη δεύτερη συνεχόμενη μείωση των λειτουργικών κερδών της Toyota από έτος σε έτος, αφού η εταιρεία είδε τα κέρδη της να μειώνονται κατά 20% σε ετήσια βάση το προηγούμενο τρίμηνο.

Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται στην εταιρεία, ωστόσο, εκτινάχθηκαν στα 2,19 τρισεκατομμύρια γιεν από 1,36 τρισεκατομμύρια γιεν έναν χρόνο πριν.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας για το γ’ τρίμηνο χρήσης μειώθηκαν στα 2,44 εκατομμύρια από 2,55 εκατομμύρια μονάδες έναν χρόνο πριν.

Ωστόσο, η Toyota διατήρησε την πρόβλεψή της για μέρισμα για ολόκληρο το έτος στα 90 γιεν, σε σύγκριση με την πληρωμή μερίσματος 75 γιεν έναν χρόνο νωρίτερα.

Η Toyota δήλωσε ότι θα ιδρύσει μια εξ ολοκλήρου δική της θυγατρική εταιρεία για την ανάπτυξη και την παραγωγή Lexus BEV και μπαταριών στη Σαγκάη της Κίνας. Η νέα εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή της το 2027.

Η μετοχή της Toyota κέρδιζε πάνω από 1% στο Τόκιο την Τετάρτη το πρωί (ώρα Ελλάδος).

Η εταιρεία είδε τα λειτουργικά της κέρδη να μειώνονται στη βασική περιοχή της Βόρειας Αμερικής κατά 113,7 δισεκατομμύρια γιεν το τρίμηνο του Δεκεμβρίου, σε ετήσια βάση, ενώ μειώθηκαν κατά πάνω από 46 δισεκατομμύρια γιεν στην Ασία.

Η Toyota ήταν πιο αργή από τους ανταγωνιστές στην υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων που λειτουργούν πλήρως με μπαταρία και αντ’ αυτού έχει επικεντρωθεί τα τελευταία χρόνια στα υβριδικά μοντέλα.

 

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ