United Group: Πώληση της SBB και ανακατανομή στρατηγικής στα Δυτικά Βαλκάνια

Η United Group θα διατηρήσει την ιδιοκτησία και λειτουργία των κύριων μέσων ενημέρωσής της στη Σερβία

Η United Group B.V. ανακοίνωσε συμφωνία για την πώληση της SBB doo Βελιγράδι, κορυφαίου παρόχου συνδρομητικής τηλεόρασης, ευρυζωνικού διαδικτύου και σταθερής τηλεφωνίας στη Σερβία, στην e& PPF Telecom Group BV.

Παράλληλα, ο Όμιλος συμφώνησε να πωλήσει την Eon TV International Ltd (ιδιοκτήτρια της NetTV Plus) και τα δικαιώματα αθλητικών μεταδόσεων για τα Δυτικά Βαλκάνια (Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία και Σερβία) στην Telekom Srbija a.d. Βελιγράδι.

Οι δύο αυτές συναλλαγές έχουν συνολική Επιχειρηματική Αξία 1,5 δισ. ευρώ και δείχνουν τη δυναμική ανάπτυξη της United Group στην περιοχή τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

Η United Group θα διατηρήσει την ιδιοκτησία και λειτουργία των κύριων μέσων ενημέρωσής της στη Σερβία, όπως τα κανάλια N1 και Nova S, τα οποία θα παραμείνουν διαθέσιμα στο δίκτυο της SBB και θα προσφέρονται επίσης στους πελάτες της Yettel.

Οι συναλλαγές αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025, αφού λάβουν τις απαραίτητες εγκρίσεις από τις κανονιστικές αρχές.

Επιπλέον, η United Group έχει υπογράψει μη δεσμευτική συμφωνία με την BH Telekom d.d. Σαράγιεβο για την πιθανή πώληση των Telemach BH d.o.o. Σαράγιεβο και Telemach Crna Gora d.o.o. Ποντγκόριτσα.

Με την ολοκλήρωση αυτών των συναλλαγών, η United Group θα έχει εκπληρώσει τον στρατηγικό της στόχο για αποχώρηση από τις εκτός ΕΕ τηλεπικοινωνιακές της δραστηριότητες. Η εταιρεία δεν σχεδιάζει άλλες πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων στο άμεσο μέλλον.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group, Victoriya Boklag, δήλωσε ότι η εταιρεία έχει εξελιχθεί στη μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στην περιοχή και ότι οι σημερινές κινήσεις ευθυγραμμίζονται με τη στρατηγική της για εστίαση στις αγορές της ΕΕ, όπου μπορεί να προσφέρει πλήρες φάσμα υπηρεσιών κινητής και σταθερής τηλεπικοινωνίας. Αυτό θα επιτρέψει στην εταιρεία να αξιοποιήσει μεγαλύτερες δυνατότητες ανάπτυξης και δημιουργίας αξίας, απλοποιώντας παράλληλα το λειτουργικό της μοντέλο και ενισχύοντας την αποδοτικότητά της.

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ