Yum Brands: Αποτελέσματα καλύτερα των εκτιμήσεων

Τι λένε τα στοιχεία για τη μητρική των KFC και Pizza Hut

 

Καλύτερα των εκτιμήσεων ήταν τα αποτελέσματα της Yum Brands για το τρίμηνο, καθώς τα νέα μενού και η χαλάρωση των περιορισμών στα εστιατόρια, οδήγησαν τους καταναλωτές στα καταστήματα των Pizza Hut και KFC.

 

Οι πωλήσεις στις αλυσίδες της Yum Brands καθώς και στις ανταγωνιστικές της, όπως η McDonalds και η Chipotle, έχουν δεχθεί ώθηση τους τελευταίους μήνες από νέες προσθήκες στο μενού και από τις προσπάθειες βελτίωσης των δραστηριοτήτων παράδοσης, takeout και drive-thru.

 

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 391 εκατ. δολάρια ή 1,29 δολάρια ανά μετοχή, από τα 206 εκατ. δολάρια ή 67 σεντς ανά μετοχή πριν από έναν χρόνο.

 

Εάν αφαιρεθούν τα έκτακτα, η Yum κέρδισε 1,16 δολάρια ανά μετοχή, έναντι εκτιμήσεων για 96 σεντς.

 

Συνολικά οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 23% για τη Yum στο β΄΄ τρίμηνο, έναντιο εκτιμήσεων για αύξηση 20,5%.

 

Επίσης, τόνισε ότι άνοιξε τον αριθμό-ρεκόρ των 603 νέων εστιατορίων, αναβαθμίζοντας τις μακροπρόθεσμες εκτιμήσεις για την αύξηση στα καταστήματα, στο 4%-5%, από το 4%.

 

Η μετοχή ενισχύεται 2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ